Hearts burst into fire

Hallå..
Riktigt segt att klockan ska vridas fram en timme. Tänk.. egentligen e klockan bara halv 4 egentligen!
Det var hyfsat skoj igår på La plaza. Dock sniffa aldrig Daniel salt som han gjorde förra gången.. men han kan i alla fall låta som en skräcködla, hahahaha ;)
Idag har jag ridit primero. Har blivit några dagar nu. Går rätt bra.. han får sina damp ibland men det får gå. Känns jävligt bra att röra på fläska. Snart blir det nog ett gymkort också så mitt judeben kan bli bra någon gång (om det nu NÅGONSIN BLIR DET!?), har ju faktiskt gått 2 år nu.......... + att jag ska kunna sola lite så man ser bra ut i balklänning.

om 13 dagar fyller jag år. Längtar inte ett piss til det (vilket jag borde? fyller ju 18?). Kalas är överskattat men det blir det ändå..
Jag vill bara ha mitt körkort så man kan dra nånstans när man väl känner för det..

resten va dagen blir det nog plugga körkortsteori och senare film & godis med mig sjäääälv :)


S K  B L I   R I K T I G T   S K Ö N T   M E D   L O V


Kommentarer
Postat av: Sofie Severinsson

Hihi, låter kul du ;) Jag har kört bil idag med! :D Gud vad kul det är! :D hihii!

2010-03-28 @ 16:55:16
URL: http://severinsson.blogg.se/
Postat av: Agge

Så jag behöver inte göra om i mitt schema då och komma upp????

Härligt att du rider Primero nu förresten

2010-03-28 @ 21:27:27
Postat av: Erika

Tycker vi kan leka på lovet:D<3

2010-03-29 @ 20:38:43
Postat av: Angelica

aaa, men jag tänker inte skjuta Tonic åt sidan för det.. han ska jag fortsätta satsa på.

Jo det tycker jag allt att du fortfarande ska agge ;) jag ska ju faktiskt anstränga mig med bullar & daim tårta! haha

2010-03-29 @ 21:19:17
Postat av: Agge

Ska göra ett försök, har ju lagledarrollen på lördagen, men jag kanske kan hoppa över d

2010-03-30 @ 09:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0