Lerk cup hoppning på söndag?

Sitter nu i köket och ska visa min mamma hur duktig jag varit o gjort klart mitt arbete (a)
har även hunnit med att varva Spyro idag, fett nice !! Mahaa... så nu blir det till att hitta ett annat nytt spel i min nyblivna "spelpärm" jag fått av kenny.
Tror jag mår bättre nu så imorgon går jag nog kaaanske till skolan. Men är febern tillbaka, nix pix!

Är tydligen lerk cup hoppning på söndag, så frågan är om man ska ta chansen att vara med? Hade tänkt att anmäla Tonic till 80 cm så han får börja med något lätt nu i början av året så han blir i fin form och sen kan fixa dubbelnollan i 110 cm ;). Hoppas bara inte att några snorungar satt upp sig på honom nu.. eftersom jag intye varit kry så avstod jag från att rida idag .. så kan ju inte anmäla mig då. Men vi får se.. kanske borde vara en lugn helg nu när jag varit/är sjuk? Får se vart man tar vägen.

- Nää innan nästa istid inträffar så får jag rycka tag i mamma nu så hon kan kolla på mitt fina arbete!

<---- Där har ni honom, Tonic! - Primoero ---->


Kommentarer
Postat av: Ma

Primero heter han ;)

2010-01-27 @ 14:34:17
Postat av: Angelicaaaaa ;)

Haha, det måste blitt något fel pga tangentbordet haha ser inte knapparna här uppe ;)

2010-01-27 @ 15:29:15
URL: http://angelicastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0