Heartkiller

Som ni ser är det ny design på bloggen och det får man tacka sofie för! synd bara att hon inte kan få snön ute att försvinna också..

Ligger i min säng och myser. Försöker komma på något skoj att göra idag. Får hoppas att filmen laddat klart snart! Drog precis ner Antichrist, hihi.
Idag körde jag kl 9 så fick gå upp tidigare idag bara för att vara säker på att jag ej kommer sent. Men tog 600:an till stan kl 7 så det var rätt chill .. kunde ju sova så sött :)
Köra gick rätt bra idag..
Kan ju också tala om att jag e ledig måndag-tisdag, gött som fän!

imorgon kan man sova till 9 också! as nice.. om nu mamma kan köra mig till lödöse för bussar går det ju ej då..

GUD VA JAG LÄNGTAR EFTER SOL & VÄRME!

- En glad Angelica påväg mot sol & bad i turkiet! 
 
saknar min Hampus :(

och jävla OS .. andra avenyn har inte gått på 2 veckor nu ju!


Kommentarer
Postat av: hampus tha man :D

Nawww <3

2010-02-25 @ 08:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0