Balklänning?

Igår åkte jag hem till Erika och hade väldigt roligt. Lilla Kocken Angelica lagade även thai mat till erika, dte uppskattades.. resten av kvällen var helt knas så orkar inte ta resten :P
Idag däremot så har jag och jossan varit hos sin mammas butik och försökt hitta en balklänning till mig. Provade nog hela butiken.. Jossan fick några goda skratta när den sanna angelica kom igång, haha ;) dom hade även sånna där roliga tuttar man klistrar på som BH ! lätt att jag ska köpa en sån! perfekt om man ska ha klänning med öppen rygg.
Hmm, får väl se :/ så svårt att välja

Men nu blev jag hungrig, hejhå / Angelica


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah, så ful är du ibland ska du veta!

2010-02-13 @ 19:42:43
URL: http://josefiinegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0