<3 Alla hjärtans dag <3

Sitter o väntar på att klockan ska gåååå.. så kan visa några klänningar som jag e säker på att jag provade igår..
här är 3 st från partyline..


Denna, fast den jag provade igår var brun, men dock kort och alla säger ju att man inte ska ha kort på bal men jag tyckte denna vart söt!

och denna.. fast den jag provade igår var lime färgade så den hadfe nog mamma gillat haha. och även denna kort, men ack så fin! ;)

och här kommer då en lång som jag provade, som inte passa och så var den för mjuk i tyget eller vad man ska säga.. den hade ingen form på mig, den vara hängde., men den var fin

sen provade jag ju såklart en massa andra.. men tog tyvärr inga bilder för min mobil vägrade funka..

Ha en bra alla hjärtans dag! / Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0