If we ever meet again

Idag har jag hunnit med att städa, rida, duscha, sola och nu väntar det plugg! Prov i murteori efter lovet :| sen får det bli lite körkortsteori .. så jag kan få mitt jävla körkort snart ;) wrooooom!
Igår bakade jag o fia bullar nästan hela dagen.. blev nog över 70 bullar.. hihi.. och idag var vi som sagt o sola.. ganska nygligen faktiskt.. och nu ser jag lite färg  :D !!! Nu jävlar Hampus.. muahaha. Idag blev det till att "sära" på skinkorna så man inte ska få en vit fläck i rumpan haha.. men sofia lyckades få en röd fläck på skinkan he he he he. Vi ska bli sexy mamas i våra balklänningar serrö.

IMORGON FYLLER JAG 18 ÅR!!!
GRATTIS SÖTASTE ANGELICA ÖNSKAR BÄSTASTE ANGELICA!
Börjar faktiskt längta lite liiite liiiite bara till imorgon. Det kommer nog mer längtan i natt ;) tråkigt bara att min älskling inte är med o firar mig :(


I DETTA PÅSKÄGG SKA SOFIA LIGGA NAKEN MED RÖDA KINDER & PÅSKFJÄDRAR I RÖVEN. Ska försöka bli klar snart!


Kommentarer
Postat av: Sofia

hahaha. Stöööörd.. Nu ska jag slå in ditt paket!!



love u my friend! imorgon är din dag då du ska ha roligt! kom ihåg det.. :)

2010-04-09 @ 20:43:20
Postat av: Angelica den fiiina

Dom röda kinderna har du ju nu iaf hahaha ;) om inte kan du vrida upp röven mer så den flöcken syns ;) märkte att jag också blivit drabbad av de :( snyggt!

2010-04-09 @ 20:46:36
Postat av: Din bästa Moster:-)

Grattis på 18-årsdagen. Nu har din transportsträcka från 17-årsdagen tagit slut, nu börjar en ny era i ditt liv:-)

Kram, kram

2010-04-10 @ 05:47:16
Postat av: Sofie Severinsson

Vad hände med uppdatering?!!!!

2010-05-13 @ 16:47:43
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0