Höst o regn, jag vill ner i min säng...

... fast idag är det ju sol ute!

Som ni ser så är det ny header & bakgrund. Får tacka Sofie för det ;) hihi.
Ska försöka börja bli lite mer aktiv här men jag lovar inget.. eftersom mitt senaste inlägg var om att jag var på G mot turkland så kan jag ju säga att det var jaaaevligt gött, varmt varmt varmt ! Dock blev jag förkyld andra veckan och det har inte velat ge med sig än, igår var nog värst, så tog lite knark o simsallabim så var man bättre idag. Kan det vara svininfluensan som e här o härgar? hahaha ;)

Har fastnat för en låt nu.. Sean Paul - So fine , rätt klämmig faktiskt..
Tänkte jag skulle byta visningsbild också..  yahoo..

en fråga..
- Vad händer på halloween? vavavav?


Dalmatin bebis ! naaaw.. notera min hårfärg, haha, rött är så jävla fränt !!
OLD PIC
Angelica vill ha en dalmatin..

Ha d / Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0