over the rainbow

- Do you know where the fuck you are!? - You're in the jungle baby ! wake up! time to diiiiie, yeeeeeaaaaaah!
Guns N' Roses - Welcome to the jungle

Lyssnar på en av världens grymmaste låt nu.. om ni inte fattar det så ... jaa kolla texten ovan.
Idag har jag & pappa varit och målat ena sidan på bräderna.. blir andra sidan imorgon, eller jaa IDAG.
Sen när jag kom hem vid kvart över 10 så la jag mig i sängen direkt ! låg där till kvart i 3 eller något, sen drog jag och mamma till jimmy och kolla lite. När vi väl var hemma igen så.. GISSA VAD? Jo jag la mig i sängen igen ( okej, satt vid datan lite först och nörda ). Sen vid halv 9 drog jag bort till stallet och red på primero, eftersom fittvädret hade uppehåll (Y) wiiohhoooo guldstjärna till naturen *


bilden e från pawis grillfest och då var det BRA VÄDER, man svettades ju för fan kl 7 på kvällen, nu fryser man ju :S

Kommentarer
Postat av: Agge

Tänk att man aldrig är nöjd med vädret.

Själv sitter jag här och väntar på att kunna ta en skritt tur men först måste Willo torka annars är han oridbar

2009-07-12 @ 13:53:40
Postat av: emma

Härliga bilder :D



Sv: Haha, tack så mycket :)

2009-07-12 @ 16:04:24
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: emma

Sv: Ohja :D Haha! Supergott!

2009-07-12 @ 19:01:57
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0