She loves you, yeah yeah yeah!

Sitter och väntar på att klockan ska bli 18:10 så jag kan ta bussen in till stan med Fia. Vi ska kolla på skräckisen Drag me to hell!

Igår gjorde jag ett till hål i mitt öra, ja jag gjorde det själv på mig själv :o!
Senare på kvällen kom Fia och då gjorde jag 2 nya på henne också, haha det var roligt ;)

Den nya serien Harpers Island följer jag nu då på tv, lite spännande så.

Färgade håret röttErika förut (igen)
Vill också tacka Söfie för coca colan & hårnålarna ;)
Kan också säga att jag och mamma var och provade hopp sadel igår till Primero. Den var as bra ju. Mycket bra stöd vid knäna när man hoppa.
Var också hos tandläkaren i förrgår kan jag ju medela. Hon vad as go min tandläkare,haha. Hon tyckte jag skulle spara mitt festande på coca cola, chips och ostbågar till helgen, hmmm.

Ska kila nu, ha d gött !



She loves you - McFly!

Kommentarer
Postat av: Sofie

DU ÄR GALEN! :O

2009-07-10 @ 09:36:38
URL: http://severinsson.blogg.se/
Postat av: angelica

hahaha, som jag sa på bdb..

- säg något som jag inte redan vet att du tycker! ;)

2009-07-10 @ 13:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0