Hard work work!

Sitter och dödar tiden lite vid datan i väntan på Harpers Island 23:40. Visserligen har jag redan sett avsnitt 9,,Men bara för att vara lite märkvärdig så ska jag se det igen;)
Idag jobbade jag & pappa med morfars hus från fan halv 10- 17:45, låter galet länge för att vara Angelica ! Men tiden gick ändå rätt fort och jag är inte höjdrädd har jag märkt, i alla fall inte uppe på hustak höjd, haha!
Mamma kom senare, hon hade med kameran.. langar bilder ;)!


Denna bilden visste jag inte ens att den blev tagen :o


Var tvungen att dra ett par poser för mamma nu när kameran väl e framme, mina dagar då egobilder togs är förbi! haha nöff nöff!

som ni ser arbetar angelica på flitigt! ;)

pappa! :D

Notera min fina stjärna *

Kollade på lite allsång förut med mamma och pappa, men bara för att alexander skulle vara med.
Sen kom vi på en ond plan kan man säga.. den SKA GENOMFÖRAS, lätt lätt ! och FIA ska få höra den snart! Mycket roligt tycker jag, muhahahaha !
Så ond jag är ibland.. men jag har fått det av mina föräldrar? genetik?
Sofie sa häromdagen att jag e ond och frågar om inte jag har ett födelsemärke som likar 666. Då svarade jag Nej men mitt nr på moppen är 668? hoho


Supermassive black hole - Muse


Kommentarer
Postat av: Agge

Så redig, men pappa ser ut som om han väntar på att du ska bli färdig med dina poser:)

2009-07-15 @ 21:57:46
Postat av: Sofia

säg säg säg! :)

2009-07-16 @ 13:24:57
URL: http://suf.blogg.se/
Postat av: Ma

Har du fegat ur eller....! ;-)

2009-07-18 @ 23:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0