OBOY

Ja ja, då var det väl dax igen att skriva..
Idag är Fröken Ström "sjuk", alltså hemma från skolan. Dom kunde inte ta in mig på fordon för att om man vill gå transport väljer man den inriktningen när man söker för ettan och det var tydligen massa fula feta äckliga mongolider i vanlig fordon som valde transport först, men kom inte in för att dom var för dumma, alltså låg poäng. Nu är det så att dom har första chingen på att byta om någon hoppar av.. 2 bad 4 me   @£$€{[}][{$£$£@)(/&%¤#""¤&%"#&%£@£11!!!!!

- Ja vart ska man nu ta vägen ? sista dagen att lämna in lappen för val av vilken inriktning för bygg var idag och eftersom jag inte är i skolan så...
2 bad 4 me.
Kommer antagligen bli att jag söker en sugig hästlinje till hösten istället, jippi, sikken framtid jag får, wohoo ! *Ironi*  *über sarkasm*. Inte vad jag vill hålla på med direkt. Men där kommer jag visserligen fatta 1000 ggr mer vad fan man sysslar med.

I söndags vart det klubbtävling på LERK. Få starter. Jag hoppade 90 cm & 1m med Tonic, gick fin fint, han var as pigg, hade ju t.o.m bjudning. Sofia var med och fotograferade för ett skolarbete. Dock fick jag mess förut av Fia att bilderna blev sådär, över hindren var det en suggig fläck som liknade en häst. Synd..


Denna bilden tog Agnes Lewin som stod på banan.


Kan ju också säga att jag var med Fia och tränade bandy i söndags kväll. Min handled och fot (MONGOLID BENET) är nu helt fukkad. Hoppas att foten är bra tills på fredag för då börjar street dansen. Nu när jag gör tåhävningar låter det, och nej det är inte mina tår som spökar som vanligt utan nu när det vristen där skansar skruvarna sitter.....

Nej nu börjar det bli tid för att käka frukost.. klockan är ju faktiskt halv 11.


Ja, fäst bara blicken på + och sen försvinner dom rosa prickarna, wiiie ! :D

Ha d gött


Kommentarer
Postat av: sofia

hoho.

Bjarne sa "man kan nästan tro de är jag som tagit bilden" eftersom han är fotograf... så är d ju positivt :)

så sa han att jag var duktig. hahaha

övriga bilder blev bra:) kopierade lite extra.. så kanske kan ta med mig ngn hem, så får du se ;) hehe pyss

2009-02-03 @ 11:43:33
URL: http://suf.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hahhaha, ja va bra ! :D

2009-02-03 @ 13:30:11
Postat av: viveka

bra att du skriver angelica.. duktig flicka;)

2009-02-03 @ 22:14:05
URL: http://vivekaandersson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Oja, jag försöker bättra mig i alla fall ;)

2009-02-04 @ 11:57:20
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Så du har ändrat dej nu, jag som sa att du skulle söka häst.........

2009-02-06 @ 10:32:56
Postat av: Erika (:

HAHAHAHAHAHA, ja, benet lät helt sjukt,när du gjorde tåhävningarna alltså xD bara läskigt!

:O

2009-02-08 @ 15:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0