US ÖVERNATTNING

Go Morgon på er ! :D


 

Dansen igår var riktigt lyckad, as kul ! Vet inte om jag ska vara med på uppvisningen som kommer vara om 14 veckor på mimers hus scen, hoho, jag är på om Fia är det!

Ikväll är det US övernattning på LERK samt årsmöte, men det ska inte jag gå på. Det är maskerad också, alltså klä ut sig till något. Hade världens ångest igår, för visste inte vad jag skulle klä ut mig till. Egentligen vill jag inte klä ut mig alls, men det känns ju bara dummare att komma dit och vara den enda som inte är utklädd. Men idag fick jag mig en ide på att klä ut mig till pirat ;)
Troligen kommer bilder ...

Igår kväll efter dansen var Erika & Jossan är och checka film. Vi kollade på Wild Child. Trodde den skulle vara bättre, den var helt OK. Sedan kollade vi på Twilight.. måste bara säga att det är fjärde gången jag ser den och faktiskt den 3:dje gången denna veckan ! HAHAHA! Såg den själv i tisdags, i torsdags med Erika & Jossan kom sen och såg typ slutet, och igår, fredag, såg vi den igen! Den är grymt bra. Är kär i filmen. Ni måste verkligen se den ! Det må vara en vampyr film men inte detsamma som alla andra där det bara handlar om att suga blod & fly i panik.



Tack för mig, haj haj ! / Angelica


Kommentarer
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Skriv, skriv skriv.......

2009-02-07 @ 22:32:17
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Förresten, har du någon bra tips på present till din mor......

2009-02-08 @ 10:27:44
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Förresten, har du någon bra tips på present till din mor......

2009-02-08 @ 10:28:01
Postat av: Angelica

Vadå skriv skriv skriv ? :O jag har ju skrivit hur mycket som helst ! xD



Hmm.. ska klura på det du

2009-02-08 @ 12:47:50
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: viveka

Har du twilight hemma?? vill se den hört att den e sjukt bra!!

2009-02-08 @ 14:43:46
URL: http://vivekaandersson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Har den på datan med fag kvalite ^^

DEN ÄR RUGGIGT BRA !

2009-02-08 @ 19:36:44
URL: http://angelicastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0