RAJ RAJ

Låt mig vara sur - jag kommer bli glad!
Låt mig trilla - jag kommer resa mig upp igen!
 Låt mig göra misstag - jag lär mig av dom!
Låt mig få IG - jag kommer inte vilja ha det igen!
Låt mig skrika - jag kommer bli tyst!
Låt mig sova halva dan jag kommer att vakna!
 Låt mig ha ett stökigt rum - det kommer att städas!
 Låt mig spela hög musik - jag kommer att tröttna!
 Låt mig snacka i telefon halva natten det är jag som kommer att vara trött!
 Låt mig vara tonåring - jag kommer också bli vuxen!

HÄHÄ, klockren! ;)


För övrigt kan jag ju tilläga att snön kan dra åt heeeeelveeeteee, så jag kan ta en sväng med min blivande raket moppe ! ;)




1: Hur kan en sparv äta en hink med havre snabbare än en häst?
Sparvar äter inte hästar
2: Vad blir det om man korsar 2 st detektiver?
En dubbelagent
3: Vilket land ska man åka till om man vill köpa billiga kor?
Korea






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0