RAJ RAJ PÅ ER

Morrn Morrn ! :)

Igår..
Angelica & Pawi lagade mat medans barnen/ungdomarna lärde känna varndra.
Köttfärrsås & pasta
Efter maten blev det saft brännboll. Mitt lag 3gc|e.
Sen hinderbana 2 ggr - Mitt nya lag :Egde igen ! :D
Sen kolla film - Camp Rock. Vi skulle sett en annan också med den funkade ju faen inte.
Antonia berättar spökhistorier.
Massa jaevla tjöt när andra försökte sova på ett jaevla stengolv!
På mörran var det städa iordning och käka frukost.

Alla var så tråkiga, så det var bara US som klätt ut sig. Personligen tycker jag att jag självfallet var bäst utklädd. Men Isa var inte så tokig hon heller.. hon hade rotat fram sin pappas gamla gröna dress samt en brun peruk. Jag kom fram till att hon liknade Thomas DiLeva !! xD


Tyckte det var dax att slänga upp en ny bild på mig.

HAHAHAHAHAHAHA, så här snygg blev Bubba på kort. Han var nog inte beredd, hoho.

A&B

If you can't make it, fake it

Hej då / Angelica.S

Kommentarer
Postat av: Ma

Vilka härligt fina ögon du har! Vem kan du brås på?!

PoK

2009-02-08 @ 13:27:13
Postat av: Angelica

Hmm. MORMOR ! via dig då :o

2009-02-08 @ 14:00:48
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: Ma

Då får jag nog säga gamlamormor och gamlamorfar ;)

2009-02-08 @ 19:47:47
Postat av: Dress Like a Princess

Söta bilder :)

2009-02-10 @ 14:22:01
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0