Blåser

Det som är värre än regn är nog bannemej när det blåser !

nu har jag kommit på ett nyårslöfte.. har aldrig haft några innan så ska väl testa med detta.. så nu kommer det..
- INTE HA SÅ MYCKET FRÅNVARO I SKOLAN
Får se hur det kommer gå med det. Får bli att lägga sig kl 9 varje dag för att inte vara så lat nästa dag med att gå upp.
En torsdag: Vakna 07:15 för att sen gå upp 07:30. Göra iordning mig + käka frukost. sen ta bussen 08:30 för att enbart kunna komma till lödöse för att vänta i 20 min på 600 till älvängen för att där kunna vänta i 50 min på 402, för att sen kunna komma till skolan kl 11. ¨Så vakna 4 timmar innan skolan börjar.. är det värt det ? ska man säga "bita i det sura äpplet" 1 ½ år till?


Kommentarer
Postat av: ferran

nä, börja med mig istället ! :D :D :D :D <3

2010-01-26 @ 20:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0