BAD ROMANCE!

Sitter vid den stationära datan och lyssnar på bad romance med Lady Gaga.
Gjorde klart min skriftliga argumentation förut, skönt att skiten e klar..

i måndags var jag på hockey med Sofia & Daniel. 6-1 wohooooo, Innan käkade vi kina mat, gotteligottgott.
igår tisdag var den som vanligt en seg skoldag med 2 timmars lunchrast i väntan på idrott & hälsa teori. Men måste medge att rasten gick hyffsat snabbt. För jag Pontus & Sjöberg ville inte käka på giftcentralen så vi drog till Thai-Li istället, tihih...

Har tydligen slutprov i körkortsteorin den 14, zomfg, kommer gå åt heeeeel ve te. Vi har inte ens gått igenom halva boken, men ja ja, det e bara o köra haha. Får väl ta 2 flugor i en smäll idag igen.. sola & läsa teori. Hampus kommer hem på fredag så det blir till att pressa dom sista dagarna, HAHA! Erika tyckte jag hade brun rygg, så det är ju positivt i alla fall ;)

- SKÖNT MED LITE MINUSGRADER OCKSÅ, SNART KOMMER SNÖN !


Kommentarer
Postat av: viveka den bästa;)

grym e låten:P

2009-12-02 @ 18:33:58
Postat av: Angelica den bästa !

i knooow :P !

2009-12-02 @ 20:26:09
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: my

det går sakta men säkert fram med bloggandet dööh (-;

2009-12-02 @ 22:22:55
Postat av: Anonym

ääh ! vänta du bara ! :P

2009-12-03 @ 16:50:45
Postat av: Angelica den bästa

och det var angelica sxom skreeeeev !

2009-12-03 @ 16:51:20
Postat av: Hampus "The man" Andesson

Hallå de är ju fusk att du solar :O Jag fick jyu inte de när du va borta :( men kommer va brunare ändå :P hehe

2009-12-03 @ 18:35:25
Postat av: Angelica den bästa

ja just det, så sluta lipa hampus ! :P

jag kan ju inte hjälpa att du inte sola när jag var borta ;)

2009-12-03 @ 20:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0