- SNART E DET FREDAGS MYYYYYYYS !

Ja idag var det till att göra klart min murning i skolan, såå fiiiiin blev den, riktigt söt faktiskt, hahah. Imorgon blir det till att smälla upp dom sista kakelplatterna.. eller aa har en HEL VÄGG kvar för att det blev så jävla fult förra veckan i början, så tog ner det för att göra om imorgon.. men men, det blir nog nice när det e klart. Bilder KANSKE kommer senare.. beror på hur snäll jag är när jag väl tagit kort.

Snart blir det ungnstekt falukôrv, jammie ! Sen ska jag vänta på att Sofie ska komma hem så jag kan lämna Hampus present så hon kan ge den imorgon.. (krogen)..vi under 18 kan ju inte göra ett piss längre .. MAN KAN FER FÄN INTE ENS LÅNA EN FILM PÅ ETT BIBLOTEK !!!!! inte på mimers i alla fall...

Ja idag tänkte jag överträffa mig själv med att plugga matte helt på egen hand,(oh yeah, indeed!)

Dagens låt är nog bannemej
Mustasch - Mine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0