- Grattis på namnsdagen Angelica !..... åh man tackar !

Angelica Astrid Elisabeth Ström - ja det är mitt fullständiga namn och nu under 1 månads tid har jag haft alla mina namnsdagar, min sista idag den 7 december, tack alla som sagt Grattis!
Inte för att det e så stort med namnsdagar.. men alltid kul med ett grattis.

Idag har jag inte gjort något vettigt, inte ens varit i skolan. Tänkte rida Primero idag för sånt hinner man ju aldrig göra innan mörkret faller om man nu inte har ett ridhus.. Men nejdå, Primero har tappat en sko, så den enda friska luft jag fick idag var när jag hämta posten.
Försöker plugga lite samhäll, eller aa har gjort det nu ett tag men mååånga pauser, läst en sida, paus, läst en sida, paus osv. 4 sidor kvar att läsa nu, thank god.. dock kommer jag inte ihåg nått av det jag läst.

Kom också på att jag inte köpt en enda julklapp ännu och julafton är om 17 dagar.. och min chocklad kalender jag fick av min mormor är så gott som tom nu, OVANLIGT!

Ha d / Angelica


Kommentarer
Postat av: viveka

Jag har inte heller börjat med julklappar..Ska börja på onsdag för då kommer det pengar;) Min Chokladkalender har också tagit slut... även fast jag inte ätit en ända...

2009-12-10 @ 14:59:26
Postat av: Angelica

ahahahaha

kan det vara en kenny? haha

2009-12-12 @ 19:23:15
URL: http://angelicastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0