Tävling på TFRK

Igår tävlade jag på TFRK med Tonic. DEt var 3:dje och sista omgången i Div 2.
I förklassen fick vi 8 fel, rev 2 gånger.
Sen i lagklassen var i nollade i grunden. Men tyvärr blev ingen annan i laget det, men laget slutade på 8 fel, blev ingen omhoppning för hela laget. Men för mig blev det ju det.. jag lyckades ta mig en andra plats i 1m ;)
Sen kom det som en chock att LERK lag 2, skulle in på prisutdelning.. vi kom 3:a för dagen. Jag & Johanna fick stå för laget inne på prisutdelning för dom Erica & Jessica hade redan åkt hem.
Lerk lag 1 kom 2:a för dagen och därmed 2:a totalt. Vann gjorde MaRK.


Pappa tog några bilder med sin mobil.. för vi glömde digital kameran hemma..

Jag & Tonic kom 2:a i 1m och Martina & Plytan kom 3:a.

Jag fick en stövelväska i hederspris.. och TFRK hade grymt stora rosetter !!
Sen så fick jag en tvål som luktar gamal kärring xD

*Angelica skrattar & pekar på damen i bakrunden*
Pappa : JAG KAN VÄL INTE HJÄLPA ATT DET SPRINGER KÄRRINGAR I BAKRUNDEN NÄR JAG SKA TA KORT !?


Orka blogga mer :D
Ha D Gött !

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahha ! Nä det är inte lätt.

2008-09-21 @ 12:31:06
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Se du hade ju lite kort ju...

Grattis igen och när e nästa tävling?

2008-09-22 @ 09:11:22
Postat av: Mona

Bra jobbat. Bättre att lukta gammal kärring än skunk ;)

Kramizar

2008-09-22 @ 13:55:19
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Ja kom igen nu då. En av mina kontakter med hemma får ju inte dö ut ju......

2008-10-04 @ 13:53:18
Postat av: viveka

ska jag behöva tjata igen??

2008-10-06 @ 14:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0