Angelica The Ström

Eftersom Viveka hade önskemål om att jag skulle blogga ,får jag väl uppfylla den önskan...

Nu har Fröken Ström byggt en bock (kåtbock).. tog en dag x)

Där har ni min bock & Jennifer på köpet ! ;)

Ja ni ser ju att jag stortrivs på bygget med ett leende på läpparna :D

USCH för skorna ! skor för 100-lappen eller?  fy fan så obekväma..

Här är då min bygg kamrat - Jennifer Ömar

Från en CR i sommras...

KAENNY & VIVEKA PÅ BUSSEN TILL GBG NÄR VI SKULLE KOLLA PÅ ARN

Dom roade sig med att klämma finnar och jag fångar ögonblicket då kenny gör en min :D muhaahha

Idag åkte jag & pappa till älvängen till K & V.. vi kolla eftr moppe på nätet...

.. och denna vill jag ha.. som finns i dalara ! :D yeeeey !

.. för min lilla "ögonsten" får jagINTE tillbaka -.-'
R.I.P ! :(
,MAHAA ;)


tänknte att jag får lägga upp en bild på mg själv pockså så ni inte glömmer av hur ajg ser ut :O

några göbbar på bygget ! ;) notera att det e 2 st som gör figurer med tumstockarna.. och notera att hn längst till vänster har en tröja med GAIS på. BÄST I GÖTEBORG ! :D



JA DET BLEV EN HEL DELBILDER FÖR JAG OKRAR INTE SKRIVA EN HEL ROMAN OCH VAD JAG GJORT

HA D GOTT IGELKOTT ! :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

R.I.P BETTAN ! <3

2008-09-07 @ 16:08:08
Postat av: Kenny

Men ööö :P

2008-09-07 @ 20:28:38
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Kan säga att de e inte bara Viveka som vill att du bloggar....

Vi har väntat på detta du.

När kommer di hit då?

2008-09-08 @ 09:14:32
Postat av: Sofia Andersson

va fina bilder på Kenny o viveka vid vattnet där :)

2008-09-08 @ 21:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0