"silence !!! i kill you! "

Jaja, eftersom jag lova att skriva..

Förra helgen vann i alla fall jag och Tonic DM-lektionshäst. 41 / 50 möjliga poäng, dock rev han sosta hindret så blev -2 poäng.. men men. den som kom 2:a fick 31 så vi vann med rätt mycket ;)
i 1m klassen gick bra. Men han var lite seg den lilla Tonac.. vi ledde i stort sätt tills halva klassen gått.. men sen blev vi nerputtade till en 3:dje plats. Jag tyckte Tonic förtjänade att vinna 1m också, men ikke sa nikke !
Käppen på det!

Nästa helg så är finalen i Bildal.,, hoho, hoppas man får en bra häst...

Kom på en sak att varje gång jag har blitt kaxig innan tävling och sagt att jag kommer vinna o bla bla bla så har jag nämligen gjort det ;) som tävlingen på ALE JENNYLUND.. kvällen innan skrev jag att jag & Tonic hade bestämmt att vi skulle vinna DM och komma på topp 3 i 1m och det gjorde vi ju ! xD
Min första tävling efter olyckan, laxhoppet, där gick jag runt i en hel månad o sa att vi skulle vinna.. och AJJEMEN, HÄR HÅLLER VI VAD MAN SÄGER ! ;)
Sen så är det ju tävlingen på TFRK, då sa jag att jag bara satsade på en placering, kom 2:a :D
wiiie !

-SÅ SKA NOG BLI KAXIG NU MED SÅ KANSKE DET GÅR LIKA BRA I BILDAL SOM DET GJORT NÄR JAG & TONIC TÄVLAT ?!?! :O


HAHAHHA, jag vet, jag ser ut som en pappalångben spindel ! står lite konstigt bara ;)

Kan ju lägga upp lite bilder från skolan som e till min fotobok som vi håller med på i estetiska..

Jennifers cooling bild på mig, oja !

den "lyckade" självpoträttsbilden

OJA, denna blev också lyckad ! xD

Naturbild

Nej det är inte mening att bilden ska bara visa skor & ben. utan det finns faktiskt en tanke bakom bilden som ni själva är tillräckligt smarta för att räkna ut ?

Jennifers naturbild

Min valfria bild.. Ted , Jennifer & MAX
ååh, ted e så jäkla söt va! xD

Min poträtt bild - Ted & Jennifer

Min andra natur bild

Min andra valfria bild


HA D GOTT IGELKOTT

Kommentarer
Postat av: Ma

Läckra bilder!

Kram

2008-11-16 @ 14:54:17
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Klart det kommer gå bra, du e ju bäst eller?????

2008-11-20 @ 14:05:57
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Lycka tll imorgon, kram

2008-11-22 @ 17:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0