Rest In Peace

*1973 Maj 3  - 2008 Oktober 31 kl 16:15


Att mista någon som funnits i ens liv en lång tid är inte alltid det lättaste i världen att gå igenom. Det är precis som att den tar med sig en liten del av sig. En del som inte kan ersättas. Alla kommer en gång vara den delen som försvinner eller den som upplever det. Vilken del man än är så kommer det alltid vara lika svårt varje gång.

Det är inte direkt något man ber om att hända. Det måste bara ske förr eller senare.. det hör väl till "livets stora cirkel" antar jag. Jag hatar det.

HATA

HATA

HATA

!!!!

Kommer aldrig glömma dom stora bruna vänliga ögonen som sken som solens stålar. Varje gång man mötte dess varma blick var det svårt att inte dra på smilbanden.

16 år, 6 månader, 20 dagar, 10 timmar och 15 min fick jag uppleva dig vid min sida. Som troligen kommer vara den bästa tiden i mitt liv...

Please come back and stay one more day?



Han älskade när man borsta honom på halsen och gjorde alltid sin myrslokläpp..

Utställning i Tingsryd.. vi soppa banan i hoppningen.. som då var 31 år ?

Fia hoppar STORT hinder med Manno ;)

stilhoppning på lerk. Agge gjorde allt för att försöka få manno ta fram öronen, men nehe då..

Manno klar för ridning

Manno i hagen

Manno & Jag i tingsryd

aw, sötnos

Manno 29 år, utställning Mariestad(?)

Tingsryd

Linnéa på Manno

sista födelsedagen...

Angelica & MANNO , 35-års dagen. (notera att min skansar krycka ligger i högra hörnet)

Nyaste bilden på Manno från i år.

Manno & Bubba i höstlöven

Manno, sommaren 2006

Manno & Angelica julen 05

Manno, Angelica & Alexis julen 05

Julen 05
 
"sommaren" 07

Sommaren 08

Sommaren 2008


R.I.P Manolito V      <3


Kommentarer
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Så många härliga bilder ni har.

Så många härliga minnen du har.



Styrke kramar från mig

2008-11-01 @ 12:19:13
Postat av: Suf

Kommer du ihåg dom vintrarna vi körde pulka bakom? Det var sjukt skoj! men jag lyckades aldrig få dig att ramla av puklan -.- Men du lyckades få av mig, Ovanligt...? ne :)

o alla dom gånger vi ens ridit o kört häst o vagn,, Minnen som strömmar upp i hjärnan som man nästan hade glömt.

R.I.P <3

2008-11-02 @ 12:04:53
Postat av: Erica

Vad sorgligt, jättehemskt verkligen! Fast han har haft ett långt och bra liv..Tycker synd om dej.

Kram Erica

2008-11-03 @ 00:12:06
Postat av: Cissi

Alltid tråkigt när en kär gammal vän försvinner, men vilken förmån att få haft en sån fin ponny så länge! Många kramar från mig

2008-11-03 @ 10:58:13
Postat av: Antonia J



R.i.p Manno

2008-11-04 @ 06:45:31
URL: http://www.freewebs.com/rikki4ever
Postat av: MK den yngre

Tråkigt att höra men det är mycket fina bilder du har på Manno

Jag kommer ihåg den fina dagen när kortet på Linnea togs.

Tror jag har en del bilder från den gången liggandes på Datorn

/MK

2008-11-04 @ 16:39:43
Postat av: viveka

Jättefina bilder.

Tråkigt det som hände men han har haft ett bra liv med underbara personer <3

2008-11-05 @ 16:02:54
Postat av: viveka

Jättefina bilder, tråkigt det som hände, men han har haft ett bra liv med underbara personer! <3 kramar

2008-11-05 @ 16:04:54
URL: http://vivekaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0