Bio.. dressyr

Jahopp..

Igår var jag på bio med Erika, Dusan & Marcus.. det skulle vart fler från Erikas klass.. men nehe då, dom var sånna torrbollar så det blev bara vi 4. Vi kollade Saw V.

och igår var det 3 veckor sen Manno dog, R.I.P <3
och i torsdags var det 8 månader sen jag bröt benet..

Idag, lördag, så träna jag & Primero för Ann-Ida. Det gick faktiskt skit bra !.. till slut

Imorgon är det dax för semifinalen för  "Agria lektionsmästerskap" eller nått xD
.. måste ju också skriva att det snöade idag :Dbrr..


Blev en bild på Tonic & min käre mor..
notera att det är Agges gamla träns & förbygel;)

Kommentarer
Postat av: Ma

Grattis! på din namsdag Angelica ASTRID Elisabeth.

Kram

2008-11-27 @ 10:06:23
Postat av: Sofia

När ska vi hitta på nåt då ? :) Jag vääääntar :)

2008-12-09 @ 21:06:35
URL: http://suf.blogg.se/
Postat av: viveka

när ska du uppdatera då? va längesen nu;)

2008-12-30 @ 20:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0