Yeah framsteg !

Hello . . .

Jag mår så dåligt :( jag orkar inte med mer ! :( HAHAHAH, tänk om jag skulle skriva så ! det får vi göra fler gånger. Orka alla lipande fjortisar & emos på bilddagboken som skriver om hur dåligt dom mår o bla bla "jag orkar inte mer". Sluta lipa !!!!! Det är inte ett dugg synd om er, jävla fjollor !

igår , onsdag, hade jag Nationelle muntilga i engelska, gick bra, nästan för bra ;)! orka prata på lektionerna när alla hör xD då därför har inte elisabeth hört mig prata engelska så mycket.. men i alla fall fick jag beröm när jag & erika gjorde NP muntligt. Hon tyckte jag hade jätte bra uttal.
I måndags gjorde jag ett läxförhör i hemkunskap, vilket jag fick MVG på ;)
Sen gjorde jag en grej i svenskan som man skulle lämna in . Hjalmar Söderberg "att döda"- var frågor o skit man skulle svara på o sånt.. den fick jag VG på ;)
i fredags gjorde jag muntliga i matte.. nationella alltså.. där fick jag 7p av 9 möjliga, så nu får jag G på nationella proven i matte. Matte är varken mitt favorit ämne eller mitt starka ämne, men e glad att jag fixa ett fjuttigt G.
SÅ ALLA NATIONELLA PROVEN E AVKLARADE NU, GÖTTANS !

Har ett tyska prov nästa tisdag som kommer vara hur STORT SOM HELST ! -_-'
Har även ett landarbete som ska vara inlämnat på fredag. Ska bara skriva lite på historia och en prognos, sen e det klart :*

Så ikväll blire väl till att plugga tyska samt skriva lite på landarbetet... men men.. ni känner ju mej.. planerna kan ändras snabbt ! :D

image144
Titta va söt Primero är  :D

Ha d gott igelkott & simma lungt !


Kommentarer
Postat av: Ma

Schysst!

2008-05-22 @ 21:29:04
Postat av: Angelica =)

HAHAAHAHAAHHAHAHAHAHAHAH JAG VET =)
Men jag måste ju lära mig ps.. och jag hade ingen bild på Tonic när han står upptälld utan sadel, så fick bli denna bilden på primero :D

2008-05-23 @ 12:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0