i skolan !

Tjenare folks !
Nu sitter jag faktiskt vid skolans sega dator.. har håltimma men börjar min hemkunskap kvart i 1.
Eva-läraren, sa att vi skulle göra fisk rätt.. cilla sa att vi skulle göra rabarberpaj, Erika sa att vi skulle börja med tårt bottnar för nästa veckas hemkunskap. Ehm ? ja du.. vette fan vad vi ska göra  ^^

Igår var jag med i Nääs för Primero skulle tävla sin första dressyr. Lilla bebisen blev faktiskt 4:a av ca 40 starter :D
På lerk pyssla jag om stackars Tonic för han e halt.. borsta och sen ut o äta grönt gräs. Han går nämligen i en sjukhage.. så inget gräs att äta döär inte..

Sen får jag ju gratta alla mammor eftersom det var morsdag igår !
Och ett extra grattis till min morsa ! =D

image145



i lördags var det Manno som blev ompysslad, han fick käka i trädgården :)
image146

Ha d gott igelkott !

Kommentarer
Postat av: Ma

Tack så mycket! Och tack för att du va med o hjälpte till i söndags.
Puss o Kram!

2008-05-27 @ 22:52:17
Postat av: viveka

Nu va det längesen du skrev tycker jag allt...;)

2008-06-09 @ 12:08:14
URL: http://vivekaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0