blaha blaha

Hej hopp gummi snopp  ! =)

I fredags var det som vanligt tråkigt, äcklig skola att gå till. Fast slutar 13:10 på fredagar så varför klaga på den dagen.. JO DET NI.. DET KAN JAG GÖRA DENNA GÅNGEN. Sista lektionen på fredagar har vi matte och Jag Annie & Iman fick göra Nationella muntliga. Swebuss går 13:20 och vi var klara med vårat muntliga 13:25 -.- så fick vänta till halv 3 på nästa buss och var hemma 14:45 -.-' fi fän säger jag bara..
Sen på kvällen hade jag grillning med Fia Annie & Cilla :D

image131
Annie & Cilla fick prova på GH3. Dom SÖG verkligen xD Cilla tryckte som att det vore ett j'vla piano xD
.. Snyggingen där bak tränar faktiskt.. på cykel.
image132
TÄNDA GRILLEN !  -FIA
image133
GRILL MASTER - ANGELICA
image134
JA fråga mig inte vad dom gör... dom skulle i alla fall fixa salld ^^
image135
OJ DÅ, VAD HÄNDER HÄR :O
image136
HAHAH, FIA RÄDDAR KORVARNA ! DOM HÖLL PÅ ATT BRINNA UPP ! KOM VÄRSTA FLAMMAN UPP ! xD
image137
annie : nej angelica ta andra handen !
angelica: nnöoej såhär !
cilla fatta ej vad vi skulle göra..
men fia fatta.
image138
Sen blev det grillning av masrhmallows framför den "öppna elden" =)
image139
 vi fick sällskap av en mycket mycket väntad gäst.. Bubba !
image140
Jag körde lite låtar frmaför den "öppna elden"
 :)

igår.lördag- var det Us övernattning för lerk.. började med ryckt & puts tävling med fin fina priser sponsrade från 4 hovar. Därefter brännboll där endast 2 föräldrar var med.. Pia & Magdalena. Mitt lag förlora tyvärr.. jag slog bara så fick Pawi springa xD om jag hade fått slå & springa hade jag lätt varvat ! och springut in dom sista poängen vi behövde för att nå seger !
Sen sprang jag & Vicky in och började fixa tacos medans dom andra barnen & resten av US körde irländsk julafton- man snurrar runt en kona ett par varv- man blir jätte yr- springa tillbaka till sitt egna lag. Dom såg rätt dragna ut hela bunten.
Mamma släppte Pimpim i ridhuset så han fick springa av sig lite. Sen åkte jag med mamma hem vid halv 9.
Pratade med Fia resten av kvällen på MSN.
image141
i torsdags var det 8 veckor sen.

idag söndag ska Fia komma hit och "leka" som man sa förr på den gammla tiden =)
image142
Tonic & Angelica


Kommentarer
Postat av: Fia

pff klaga inte för att du fick komma hem lite sneare:P
JAG SLUTAR JU FEM -.-
SÅ DE SÅ
hahah

2008-05-19 @ 21:13:45
Postat av: Ma

Så Jimmy fick vara me i fredags, det va ju snällt :-)

2008-05-20 @ 00:18:23
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Nu längtar duallt tills du får träna och tävla igen va....
kram på er...

2008-05-20 @ 08:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0