35 års dag & ridning !

image120
Manno- 35 år ! Självklart firades det med en tårta som jag gjort ;)
MANNO IS THE BEST, FUCK THE REST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aiight`?
image121
Mahaa, knäckebröd, morätter, äpplen, HANDPLOCKAT GRÖNT GRÄS FRÅN GRÄSMATTAN HEMMA, morots puré, fibergi - skulle även vart betfor men den hade han redan kvälls fodrat med...
image122
Mahaa, tårtan av uppskattad-... eftersom Manno sket i mej fullständigt ! -.-'
image123
Åh nej, här klipps ingen bort inte ! =)
image124
<3   <--- vrid på hövvet så ser ni att det e ett fjortis hjärta.


OCH NU MINA DAMER & HERRAR SÅ SKA JAG BERÄTTA NÅGOT FÖR ER ....
ANGELICA STRÖM RED FÖR FÖRSTA GÅNGEN EFTER OLYCKAN I LÖRDAGS PÅ TONIC ! =)
Langar lite bilder.

image125
RED I BÅDE SKRITT-TRAV & GALOPP ;)
image126
Haha, nej. Mitt ena ben är inte längre än det andra.. så fråga ej om det !
Red utan stidbygel på det skadade benet... för det gjorde ont annars -.-'
image127
Den bästa dagen efter olyckan var i Lördags <3
image128
Sen var det ju det här med att fatta vänster galopp... eftersom jag måste trycka hårt med mitt ben fram då.. men det gick allt ! Men cp skruvarna skaver eller nått nere i vristen.. kan inte rida lätt.. gör bajs ont. Men jag kände ju inte av något där brottet var i alla fall.

image129
Min nya gurra ! Tack mamma & pappa för födelsedags presenten. Då blir det nog att önska sig en el-gitarr i julklapp med förstärkare så kanske vi slipper ha några grannar ! :D :D :D haha
image130
Får väl avsluta med denna bilden på min gammla gurra.. får väl överlämna den till Viveka så hon kan lära sig HELA ntionalsången.. så sen JAG kan lära mig resten ! xD

Det var väl allt för mig... HA D GOTT IGELKOTT & SIMMALUNGT !   c",)

Kommentarer
Postat av: Moster

Oh, vad fin han är. Syns verkligen att han vill åt tårtan, mulen sträcker sig nästan så långt det bara går.
Vad roligt att du kan börja rida igen, men lova mig att ta det lugnt bara.

Kram från din älskade undertecknad

2008-05-13 @ 00:19:39
Postat av: Annie-pannie-päron-pung

Den tårtan hade jag lätt kunnat dela me Mano!

2008-05-13 @ 16:18:35
Postat av: Annie-pannie-päron-pung

Den tårtan hade jag lätt kunnat dela me Mano!

2008-05-13 @ 16:18:54
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Härligt att du kan komma igång igen.
Fina bildet på den gamle mannen, läste de du hade skrivit på New Foreset förb. hemsida. Tänk att han finns ännu :-)

2008-05-14 @ 08:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0