smör & smek

Idag sola jag i nån halv timma innan Fia kom och våldgästa mig. Kommer ej ihåg vad jag óch fia gjorde tyvärr, synd för er.........

Hmm.. kvart över åtta bakade vi i alla fall negerbollar. *mums*. Men då märkte vi att det inte fanns någoit margarin, så blev till att ringa mamma . .

Mamma: ja?
Angelica: vart är du nu ?
Mamma: Hos karin Thorén
Angelica: VA, vem har skadat sitt ben?! :O
Mamma : nej Jag är HOS karin thorén.
Angelica: Jaha. Men mamma sånt smör man har.. inte flytande., utan det smöret man har när man SMEKER xD
*Fia och angelica as garvar i köket*
Angelica: Oj jag menar sånt smör man har när man STEKER ! , det är slut.

Det tyckte fia var kul :)

Imon ska jag till havet med Fia. Oh yeah (h)

 [email protected]
BARA FÖR ATT JAG SKRIVER MIN MSN BETYDER INTE DET ATT NI SKA ADDA DEN, SKÄMS PÅ ER !


Är inte min bild väldigt lockande ? :)

Inget smink is the shiiit !


Mitt finaste pris med Tonic !
. . . .  .och dom ska bli fler ! <3

Men ska spela lite gitarr nu mitt i natten innan jag lägger mig,

ha d gott igelkott :)

P.S Idag blev Kenny köttad av en sopkvast eller nått xD  D.S


Kommentarer
Postat av: viveka

hahha du e ju sjuk.. hahahha du får komma hit o städa nu när kenny e skadad;)

2008-07-03 @ 10:57:49
URL: http://vivekaandersson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hahaha, jag vet :D

2008-07-03 @ 21:42:59
Postat av: Sofia

HAHAHAHA JA DET VAR KUL!:P

2008-07-03 @ 23:23:08
Postat av: Agge, Kent & Ellen

sluta inte skriva igen, snälla......

2008-07-04 @ 09:02:28
Postat av: Angelica

huh?

jag har väl inte sagt något om att sluta skriva?

2008-07-06 @ 16:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0