Falsterbo och hoppning mm

Men Hejsan Hoppsan din gamle Gnu ! Är du inne och smygläser min blog ? va va va va va ? efttersom DU din smygtittare ALDRIG kommenterar ;)
Muhahaha

Som sagt.. har vart i Falsterbo och efter allt tjöt från olika håll så får la jag ta och lägga upp lite bilder så inte ni äldre går in i väggen :) !
Igår hoppade jag för första gången, det gick kanon bra.
Vart ute vid havet och schtekt varje dag sen i måndags / tisdags?
Jaja,.. nu kommer bilderna..
ENJOY !


Tänkte skrämma upp er med en bild på Vicky :D ! Muhaha, och nu ör hon i STRÖMstad så vi ska gå på bio nästa vecka tis eller ons

IG ! isabella grönvall Ö:D

Ja ni ser ju vem som var snyggast på tåget ner :D. Pawi i bakrunden.

Som sagt, den snyggaste var . . .  JAG ! :D

Vicky :D

Fannys röv ^^

Kelly på gabbi ^^

Pawi & Natta :)

Massa US barn samt Carl :)

Amanda, Mollie & Isa^^

Hund hoppning

Islandshäst uppvisning

Bada ! ooh, jag höll på att drunkna, men jag blev boxerad in av antonia & isa :) för det knacka varje gång jag skulle simma ! :O

Fanny är en badkruka :)

Mollie också :D

Gahahah, denna bilden e klockren !

Fanny slog vi lite på så hon krympte :P

Fötter e nått av det fulaste som finns !

Huntingen

Huntingen

Vad vore bilden om inte Isa vart med ? xD

Sen hittade jag en pikur kavaj som jag ville ha som kostade 1600 nått.. som det var 10 % rabatt på !!!!!

!!!!

mahaha, sen blev det stranden igen och fika :)

Japp japp japp ! :)

Pawi !

Mahah, morr ! *grr*

Vicky & Jag :D

igen :)


Vicky

hahaha, amanda gör nått fult med sin kudde som hon köpte i falsterbo för 150:- ! xD

Kelly & vickys hand :)


Hoppade igår med Tonic :D

Det är mamma som är fotograf ;) hoppade nog 60 70 cm.. Tonic har ju inte heller hoppat på ett tag.. sen Maj

på denna bilden leker jag Fia :) mahaha, ingen fattar antagligen inte. . .
ALLT på Tonic är MINA grejer förutom sadeln.. men en sadel har jag ju hemma som e mannos gamla.. så nu är det bara Tonic kvar att köpa :)

Sen var det till att rida Curioza. Jag passar henne för Marie är i Grekland nu ^^

Sen så har man vart i Ullared och slösat bort 1100:-

Jag köpte bla denna über sexiga hammare :D


coh detta...

Ne nu e kl 10:42 och snart dör jag av svält !
Ha d Gott IgelKott // Angelica.S

Kommentarer
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Vilken tur att vi oftast kommenterar då så vi slipper känna oss träffade :-)

Ser ut som om de var ett par trevliga dagar i Skåne land. har ni provat min sadel ännu på Primero? Om den passar har du ju en sadel till.....

2008-07-27 @ 11:40:01
Postat av: Angelica

Ja vi prova den igår. . . men den låg inte alls bra på Primero :/

2008-07-27 @ 18:45:26
Postat av: Ma

Roliga bilder från Falsterbo! De e inte så lätt när man skall ta med "burst" och flera hinder samtidigt;)

2008-07-27 @ 19:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0