Falsterbo imorgon

Ja nu var det väl ett tag sen man skrev.. men eftersom INGEN ANNAN hade skrivit så kände jag mig tvungen till att göra det :D

Förra söndagen  började jag sätta igång Tonic. Går fin fint att rida och jag får inte ont av det . .
Men kul när Tonic tappat en sko samt resten som klinkar under hovarna.
Igår skulle jag och morsan tumköra Tonic. Det gick väl lite sisådär. . . Han blev jätte rädd när tygelsakerna(? xD) kom på rumpan. Då stegra han sig och ville springa iväg. Den stackarn.

Idag har jag gått upp tidigt kan jag lova ! kl 9 ! av mig själv ! För jag kunde inte sova... så jag gav upp.
Idag blir väl till att rida Tonic och sen packa eftersom jag åker till Falsterbo imon med US. Ska bli kul. Aldrig vart där innan. Hoppas bara vädret e bra så man kan sola & bada också :D

Om ni inte redan känner till det så ska jag bli blond.. så mitt hår är rätt ljust nu om man jämnför med mitt mörka häxhår jag hade innan. Lite blont, gult, orange, rost, brunt, rött :D haha.. men det ser inte för jävligt ut i alla fall.

- Jag vill åka till Liseberg! As länge sen jag var där nu.. fast et kan ju bero på att jag var där 7 gånger en sommar då jag slutat 7:an.

Åker från lödöse imon 14:30 , sen tåg från GbG till nått ställe jag inte komme rihåg vad det heter. well well.. och kommer hem på lördag vid halv 8 på kvällen eller nått.. funderar på om jag ska åka till Fallens på lördag eller om jag åker på söndagen.. Hmm

Ne nu ska jag tanka lite ny musik så man har nått att lyssna på tåget än Fannys tjat ;). Just det, för första gången i mitt liv ska jag få vara mamma xD. Har med biljetterna till tåget att göra.. "familjerabatt" , haha, vi är 4 familjer som ska till falsterbo :)

Ha d gott Igelkott / Angelica


Kom på att jag  var i Ullared i fredags med mamma & Marie. Där köpte jag bla denna über sexiga hammare :D

Bara så ni vet så har jag utvecklat en hel del med gitarr spelandet.
Kom nu även på att i lördags färgade jag och Fia varandras ögonfransar. Blev rätt dåligt resultat så vi ska färga igen nån dag. Samt så fick hon vara mitt offer.. skulle prova mitt franska manikyr sett :)
Men det är inte så lätt att gör på Fia när hon tror hon är en jävla bäver som gnager av naglarna (OKEJ, så var det inte, ville bara skriva det på ett roligare sätt). Den stora sanningen e att Fia "river" bort naglarna eller nått xD kommer inte ihåg.

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha <3 :)

men bra blev de ;)

och håret ditt är fräckt när det är flera färger :)

2008-07-14 @ 11:00:25
Postat av: Ma

Det tycker jag med!



(tömkörning, tygelsakerna=tömmar):-)

2008-07-14 @ 14:54:24
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Ellen vill också till liseberg har hon sagt men hon har ingen att gå med :-) sysslingen kanske......

2008-07-16 @ 09:41:56
Postat av: Ma

Vill se kort från Falsterbo! :-)

2008-07-20 @ 11:48:26
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Ja hur var det i Falsterbo, jag kom ju aldrig iväg ju :-(

2008-07-21 @ 11:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0