My Heart Goes ,, Bang Bang Boom ! (8)

Ja då var det dax att blogga lite. Hra varit lite slarvig med det,, eller OJ URSÄKTA MIG.. Mycket Slarvig! :D
Men skolan tar så mkt av min dyrbarar tid just nu. Dom nationella proven har börjat. Vi har gjort dom 2 första i svenskan, läs förståelse & uppsatsen. Kan ju även medela att jag fick reda på mitt resultat av läs förståelsen igår,
MVG- ,, Är fan stolt över mig själv.
Nog om skolan . . 
... let's go to the funny part of this diary of Angelica Ströms life. The life outside school ! Yeeah Biatch !

Just nu sitter jag och knarkar en låt på you tube, "Bang bang boom - The Moffatts", as skön. Men det började med att jag letade fram gammla CD skivor.. hittade "Hits for kids 1" xD haha, och där var den låten så var tvungen att kolla om den fanns på U tube.
Ja vad finns det mer att säga som hänt ? Hmm... *tänker* . . . hmm, ja du? ingen anning? Jag lägger upp lite nya bilder & skirver en text under istället, det fräshar nog upp mitt minne lite ;)

image95
Första tävlingen med Tonic för i år.. i Allingsås
image96
Notera att han har fått en fin mössa :D
image97
Ja så här kan det gå när man e med Ajaah . . . ^^
image98
Enjoy ! :D
image99
Lägg märke till zebra stripsen i håret .
image100
Ni kan INTE säga att jag ser FUL ut med fashioncore stilen. För jag e rå ball i det ! ^^

image102
Yeeeah!
image103
Får väl lägga in en "vanlig" bild på mig också.. ja det e meningen att jag ska se lite skräckslagen ut :)
image104
Ska även beställa blåa linser nu.. fick hem 2 st tester.. har STORA problem med att bestämma mig för vilken sorts blå jag ska ta. Men den grå/blåa ser mer naturlig ut. den isblåa kan se något stirrig ut.
image105
Har fått hjälp av min underbara kusin, vän, den legendariska Sofia AKA Fia Andersson att byta strängar på gitarren, tnx babe ! <3


Ne nu ska jag gå & kolla på "fråga olle". Ha d gott igelkott // Angelica. S

BTW; BJÖRN GUSTAFSSON ÄGER !

Kommentarer
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Ämtligen!!!!!
Å du behöver inte be mej kolla din blogg för de gör ja nästan varje dag ändå:-)
Kram

2008-02-28 @ 08:20:17
Postat av: Angelica =)

HAHA,, rätt menigslöst, men jag får väl skärpa mig & skriva minst ett ord varje dag ^^

2008-02-28 @ 16:11:23
Postat av: Sofia AKA fia

HAHA VARSEGOD BABE:D
hehe Gör allt för din skull!

2008-03-01 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0