Saved by the bell

Ja då finns inte 9C längre. Min nya klass heter BP1A-08. 18 killar.. och TACK OCH LOV ! En tjej till och jag ! Mina böner kvällen innan gick i uppfyllelse ! xD
Det ända man stör sig på är cp bussarna som strular!
well well.. den andra tjejen heter Jennifer Ömar och är schyst. Bygg & fordon är inte inne på Mimers hus skolan.. utan man får åka buss en bit till... till Rollsbo. SEGT ! Gör tråkigt att vara där.. det enda posativa är att jag inte äter i matsalen, utan vi på rollsbo får luch checkar och käkar på resturang ;). Får välja mellan 4 olika mat rätter.

Nu är det 5 månader sen jag bröt benet . . .
-Jag vill bara påminna er alla om att jag VANN 1m med Tonic  på laxhoppet ;)

I fredags blev det bio med Kenny & Viveka, Mia & Thomas, Magnus & Saga, Vivekas syster som jag inte vet vad hon heter + hennes pojkvän xD
Kolla på premiären av Arn.
Bussen från älvängen skulle gå 18:10 , och när jag kommer till Kenny i lägenheten står han och stryker en pisseblöt tröja som han handtvättat precis innan jag kom.. som han skulle ha på sig till stan.. xD så vi hårfön torka den !
Sen på bussen skulle Viveka gå på i nödinge.. hon hade jobbat.. då skulle kah & kenny gömma oss på bussen för att lura viveka lite :)

Och nu är jag sjuk.. yeah!

För er som är utråkade.. lyssna på denna 1 timma så flippar ni sen :)

http://www.badgerbadgerbadger.com/

Backyard babies är gryma!


Ne nu ska jag lira GH, hejhå!

Kommentarer
Postat av: Ma

E de solnedgång i Anfasteröd?

2008-08-25 @ 21:25:47
Postat av: Angelica

japp, antagligen x)

2008-08-26 @ 12:06:21
Postat av: Sofia

ditcha mig och åka på bio ist .. :(

2008-08-26 @ 16:05:33
Postat av: viveka

2008-09-05 @ 18:48:22
Postat av: viveka

va längesen du skrev nu.. får skriva om hur d e i skolan... nyfiken ju.. kramar

2008-09-05 @ 18:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0