CLEAR ROUND

Hallå !
Idag fyller min kusin Alexander Andersson 20 år, ALLA ska säga GRATTIS, annars får ni däng :)

Måndag- Tisdag: Då var jag & Tonic med på dressyr kurs för Annika.T. Första dagen var han jätte dum, så vi hann inte ens till att galoppera. Men han har det ju inte så lätt för sig den lille Tonic, han e ju lite lustigt byggd. Vi trodde det skulle sitta i sig tills på tisdagen det lilla jag fått igenom honom. Men han var lika bråkig på tidagen, så Annika gick och hänmta en graman och då skärpte han sig fanimej direkt, så nu ska jag rida med gramanen när han e så dum.

Onsdagen: Hade anmält mig i 80 cm. Det gick jätte bra att hoppa. Fia var med som filmare / fotograf, tack :D. Marie hade kommit hem från Grekland också. I mitt skåp låg det ett paket, FRÅN EN HEMLIG BEUNDRARE?!?! :o det visade sig vara en present från Marie ;) ett jätte fin armband, tack tack.

Torsdag: Var ute vid havet med mamma & pappa. Då kom det massa getingar som blev lite betuttade i mamma xD gahaha. dom jagade henne:) SÅ JAG OFFRADE MIN COCA COLA ! :( Sen kom Lina & Larsa ut senare på dagen... vi var på Ulvön om ni nu ville veta . . . .   jag dödade nog ca 20 getingar den dagen. Och en geting blev lurad av Linda, den stack henne iunder armen eller nått xD för hon hade  en blommig bikini xD

Fredag/ idag : Var ute vid havet och stekte med pappa & Linda. Nu vet jag vem jag fått min onda & busiga sida av.. far min.. han slängde en stor fet jävla tångboll rakt i anstiktet på mig när jag flöt omkring på min madrass ! xD
sen hem och duscha, fixa hos manno, sen till Alex på kalas :D


vi fick rosett, tummen upp (y

Tonic fick inte se:)

MedhjälparN aka Fia


Moppen e inne på verkstad i gbg nu.


Ha d gött

Kommentarer
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Grattis, fast de sa jag fredags till han ju men jag vågar inte göra annat än att lyda.....

2008-08-04 @ 10:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0