Bulit this way ?

HALLÅ, eller !? :)

Egentligen har jag inget vetiigt och skriva men jag kan ju klar göra mitt hat mot skolan. ..
FY FAN, JAG HATAR SKOLAN ! MAN HAR FÖR KORTA LOV OCH MAN BÖRJAT FÖR TIDIGT PÅ MORGONEN! FÅR EN MASSA LÄXOR O SKIT SOM TAR UPP ALL ENS LEDIGA TID ! SLIBBIGA LÄRARE SOM TJÖTAR PÅ EN HELA TIDEN ATT MAN MÅSTE GÖRA BÄTTRE FRÅN SIG ANNARS BLIR MAN SÄNKT OCH BLA BLA BLA BLA...
okej.. allt mena jag inte. men det finns en hel del som jag inte skrev som jag menar ;) LMAO

På fredag är det dax för första tävlingen efter olyckan.. får väl se hur det går.. har ju bara hoppat 80 cm på CR och jag ska hoppa 90 cm & 1m :S hmmm

ne jag orjkar inte skrivas nått mer.. ska stälda mitt srum nu.. så ha d gött.. och nej jag orjar inte gå tillbaka och rätta denna meingen.. frö fingarran slinter på ALLA tangenter. lär er att leva med det helt enektl:)


sånna här mysiga spindlar har vi hemma.. flera stycken. säljes som sällskaps djur, endast 100:- st ,du får 2 för 150:-. På bilen har vi då Klas som gillar mysiga hemma kvällar och långa promenader längst stranden en varm sommar natt. Låter detta intresssant kanske ? ja synd för ej isf,, för han slog jag ihjäl :) därav regnet som kommer.


Får avsluta med en bild på bloggaren i egen hög person.


ORKA ATT SKOLAN BÖRJAR DEN 19 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -.-'


Kommentarer
Postat av: Ma

Det är bara o gilla läget. Tänk positivt. ;) Kram

2008-08-06 @ 11:43:51
Postat av: Anonym

aa. en lärare till mig sa

"jag vet att du kan bättre" MEN! tänk om jag INTE kan det !? tänk om jag är urusel i de ämnet. dom vet ju inget om mig.! jag hhatar när dom säger "du kan göra bättre ifrån dig, det vet jag" Dom vet inte ett piss! -.-

2008-08-07 @ 18:45:48
Postat av: ErikaxD

"På bilen har vi då Klas som gillar mysiga hemma kvällar och långa promenader längst stranden en varm sommar natt. Låter detta intresssant kanske ? ja synd för ej isf,, för han slog jag ihjäl :) "





hahaha, roflmao xD men du är ju du <3

2008-11-20 @ 18:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0