I'm a loser baby, so way don't U kill me

Ja det e väl dags att skriva något i denna meningslösa bloggen igen =)

Som sagt så har jag brutit benet, yeeeeeeeey, på skärtorsdagen, lovet skulle precis börja, jag hann väl ha ett obrutet lov i ca 50 min efter att jag kom hem från skolan, yeeeeeey! -.-'

Hmm, om dagarna har jag sysselsatt mig själv med att kolla på TV, sitta med morsans bärbara data... sen ¨på tisdagen på lovet fick jag en tidig present av Kenny & Viveka, Guitar Hero 3 :D jippi, tack tack tack, ska fan bli elit !
Men har fastnat på djävulen på medium nu, men ska lira lite senare , då kommer jag klara det.
Har även spelat vanlig gitarr.
I  fredags skulle jag och mamma åka ner och hämta min matte bok i skolan, men när jag väl öppnar mitt skåp finns där ingen bok. Jag kom då på att den låg hemma i trappan >_>
Erika har vart min budbärare från & till skolan , eller vad man nu ska kalla det. Har fått en massa godis av folk & blommor, har nog bara en choklad kanin kvar nu att trycka i mej.

Om 3 dagar fyller jag år ! Jag som skulle önska mig en BMX.. men nehe då den kommer ej till användning nu p.g.a mitt cp handikapp till ben -.- såg fan fram emot att cykla i solen !     

Har vart ute vid havet där farmor & farfar har husvagnen och hoppat med kryckorna. Farfar skulle bygga ett plank så han slipper se alla sura kärringar som går förbi och glor in =)





Kommentarer
Postat av: fia

Jag har oxå fastnat på djävulen på medium -.-
HAHa :)

2008-04-09 @ 19:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0