Walk idiot Walk!

Ja nu var det ett tag sen jag bloggade. Men det är så att skolan sliter bort all min tid! Så det är den ni ska lämna klagomål till för att jag inte bloggar så mkt. Denna bloggen skriver jag bara för att jag ska snart lägga upp cooling bilder ;) .. på torsdag ska jag med Fia och kolla när FRÖLUNDA - DET BÄSTA LAGET AV DOM ALLA spelar! Och även den dagen så fyller FIA-MED-HUTT 16 år! WOHO!
Grattis i förskott!

I Söndags var det omg 3 av Div 2. Tonic var jätte duktig! Laget blev 4 & jag var den som var NOLLAD! Så jag var
BÄST av oss i laget  *stolt*  Agge & Kent & Ellen var även där och kollade. Jag blev filmad av Agge, ska bli kul o kolla på den igen mär jag fått den =]
 
Det är ju så att man har slöjd i skolan.. jag sy slöjd.. och jag har sytt ett par as coola baby byxor nu (man måste sy det i 9:an), dom är lätt coolast av alla som sytt.. alla andra har ju tagit fult nalle puh tyg -.- såååå B , det e för vanligt..  å jag är ju speciell och cill INTE vara som alla andra.. så jag hittade ett as ballt tyg!  Jag har också fått beröm av många lärare att jag har utvecklats .. som idag berömde Elisabeth (svenska & engelska lärare) att jag har förändrats stort i mitt skrivade ända sen första gången hon hade mig.. även om jag nu då inte anstränger mig så mkt i mitt skrivande när jag bloggar.. så om det är fel stavat någon strans så är det inte för att jag är efterbliven eller nått utan det är bara slarv stavning! Höhö

Manno har fått JÄTTE STORA morötter av Morfar idag, det kommer han nog tycka om!

Här kommer bilderna...

image64

image65

image66
KOLLA VA HÖGT HAN HOPPADE ÄVER DET HINDRET!  HAN HOPPA SOM ATT DET VORE 1,30 :O

image67

image68
FY F*N VA COOLA DOM ÄR!!! :D

N
u ska jag dra..   Enjoy!  puss&kram // Angelica, Astrid, Elisabeth, Fröken Ström,-´

Kommentarer
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Håller med om att dom va coola, såna har vi inte hittat på Gekås ännu. Så då får nog aldrig Ellen några......men idag fick hon ett par byxor med luvtröja till från Italien som mormor handlat, den va delvis rosa med bling bling på :-)

2007-09-25 @ 22:43:03
Postat av: Anonym

Gaaah, ni får sluta med rosa nu.. hon behöver varjera med färger =) sååå när jag e klar med alla mina baby kläder får jag la skicka ner dom ;) MOHAHA snart är mössan klar... det som är bra e BLING BLING

2007-09-26 @ 15:52:22
Postat av: Mona

Tänkte bidra med en historia.
De två unga killarnas semester var nästan slut och de hade skaffat sig en mycket vacker solbränna över hela kroppen utom på ett mycket väsentligt ställe av deras anatomi. Detta gjorde att de såg lite konstiga ut och de tänkte ut en plan.De skulle begrava sig själva och bara lämna manlighetssymbolen exponerad och ett litet lufthål så klart. De valde ut ett fint ställe på stranden och begravde sig under sanden, men bara ett par minuter senare kom ett äldre par gående och kunde inte undgå att se dessa exemplar av ung manlighet. De blev naturligtvis chockade, speciellt hustrun som böjt sig ner för att inspektera närmare. Hon reste sig upp, vände sig till sin man och gnällde:
- Jag står knappt ut med att tänka på det.
- Vilket då? undrade maken.
-Jo, att tänka på att jag har varit gift med dig i alla dessa år och så växer det sådana här fina vilt här ute.
Kram på dig

2007-09-28 @ 13:31:50
Postat av: Angeliqa

Hahaha Lol xD

2007-09-28 @ 13:54:55
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Filmen ja..... måste nog ha en usb kabel till kameran, skivan går inte att spela i datorn....
Suck.
Men den kommer så småningom

2007-10-08 @ 09:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0