Jag e inte den som e den, jag e den andra, vi har försökt vara vänner med varandra!

Yao, nu kommer då fortsättningen.........
Sanna mina ord mina damer & herrar.. vi kan bara hitta på! Fantasi är det vi vill ha men verkligheten e det vi får! Ingen kan ljuga som vi, eller vad tror ni? Det sitter på karmakontot!
Nu är det då lov, vilket e gött som bara F*N!!!!!!  Hoppas du blir frisk snart Fia.. vi ska ju shoppa c",)  Idag var första gången på länge som jag sov... SOV TILL 12 idag.. fast fick upp kvart i ett eller nått sånt. Bara så att ni vet, även om inte jag verkar så social & seriös när jag bloggar så är jag ganska social när det gäller skolan ... Fick G+ på mitt SO prov alltså påväg upp till VG , men det är svårare att få VG på ett prov pga tidspress (det sa Johanna, min lärare) och det e så sant.. jag menar ha prov på en 40 min lektion!?! jisses.. ett sånt spektakel.. hade dubbel lektion då som tur var.. På tyska provet fick jag 73 poäng av 100. G= 45 p  VG= 75 p   MVG= 90 p. Har även haft matte prov innan lovet.. min lärare var ju sjuk i 2 veckor vilket är 8 ST MATTE LEKTONER MAN MISSAR! Och om vi får vikarie är det ett j'vla spån som inte kan något!! Jag hade inte en kommit till Diagnosen.. den gör man innan blå & röd kurs.. jag var liksom inte ens klar med grunden i det kapitlet.. Men men.. eftersom jag har sånna skills så fick jag G , mohahaha xD. Tekink prov... där lyckades jag få VG- . Då hade jag inte övat ett skit! För jag tycker det är BOOOOORING med teknik. Alltså måste jag ha varit VÄLDIGT AKTIV på lektionerna!, imellertid....

Det är vuxna som ska lära ungdomar & barn inte tvärtom. I dagens samhälle är så ungdomar som får lära & förklara vuxna dom nya slang orden. Annars kan det vara väldigt svårt att förstå en tonårings snack =) Förstårru len? Ska dega framför burken lite nu senare slagga.. så ska nog gitta nu!


image70
Lerk laget VANN Distrikts Finalen i häst hoppning Div 2 ! (skit upplösning det blir på bilden)

image72
Vem har vi hääääär dååå? ;)

image73
Agge & Willo ^^

image74
Agge & Willo - sommar hopp kurs på lerk

Ska duscha nu
Peace 'N' Love - Angelica Ström

Kommentarer
Postat av: ELISABETH

Tekink...va é de? Om man nu skall märka ord emellertid.....

2007-10-29 @ 20:07:44
Postat av: Angelica

DET ÄR SLARV STAVNING
*TEKNIK* FFS

2007-10-29 @ 20:58:14
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Ni e la goa ni.......

2007-10-29 @ 21:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0