Bomfalleralla!!

Jag tänker inte inleda denna bloggen med en massa tråkig skit som dom flesta andra brukar göra med sina bloggar så jag tänkte att jag skulle göra det på ett annat sätt med en massa strunt.. Ute är det växlande monlighet med mest regnskurar. Jag sitter & degar vid datan, pappa slöar väl vit TV:n mamma går runt & röjer eller lagar mat (antar jag). "Karma Chameleon" är låten som just nu tillfredsställer mina öron, ni vet säkert vilken låt det e.. gammal, sminkad gubbe med lite annorlunda stil. Musik videon är den som tillfredsställer mina Ögon, jag har ju inte låten på datan så söker på You Tube. Ni lite äldre folkslag kanske inte har hört talas om den sidan, men tro mig där kan man hitta mycket roliga saker :D Men nu tog låten slut.. så nu har jag istället satt på min musik.. låten som nu spelas är Wolfmother - "White Unicorn".  Som jag sa tidigare idag till mamma... ge den gruppen ett år till och dom e nya Led Zeppelin! Nu orkade jag ej lyssna på låten så bytte.. nu spelas "Apple Tree" , även den är med Wolfmother.

Det har hänt ganska mycket den senaste tiden... jag har praoat.. hos Annika. Det var kul :D vi var så duktiga i fredags att vi hann rida 4 hästar, longera 1 & mocka halva stallet.. INNAN LUNCH! Det var duktigt gjort av oss, aiight!? Just det... NU HAR JU MIN FAMILJ KOMMIT HEM, gaaah, det har vart så lugnt & skönt ska ni veta! Inte en massa folk som är ivägen ^^,  då slapp man säga "Jag väjar inte för nån eller något sååå MOVE YOUR F**KING ASS!" xD
Men var det ett j'vla visslande från trappan , antar att det 'är mat.. men jag hör inte när dom ropar.. för jag har tagit hänsyn till min omgivning idag.. så jag lyssnar genom ett head set , dom stackarna där nere ska ju inte behöva lyssna på min musik.. dom kanske börjar tycka den e bra :O ex: tänk om morsan skulle gå runt & rappa. Haha herregud =) (ta inte åt dig, menar inte allt jag skriver med fullt allvar)


 image69

Peace 'N' Love !


Kommentarer
Postat av: Elkisabeth

Boy George gjorde den låten -83....tror jag.
Kram Ma!

2007-10-29 @ 16:43:50
Postat av: Angelica

Jo jag var i köket när du sa det.. senil? :D
Btw, hahaha kolla hur du skrev ditt namn xD "elkis-abeth" hahahaha tänk om man satt ett A i början... då hade det blitt "Alkis-abeth"

ha d

2007-10-29 @ 16:55:54
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Härligt att läsa din blogg igen, min e ju bara tråkig.
Gruppen heter Culture Club låten kom kanske nån gång 1982-1984

2007-10-29 @ 17:14:04
Postat av: Angelica

Hahaha, asså.. folk tar åt sig så lätt nu för tiden..
Jo det vet jag att den heter :P det står det när man lyssnar på låten..
Ha d

2007-10-29 @ 19:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0