`,¨-:Nanana:-¨,´

Vill att alla små barn ska veta att det är ingen ide med att ni kommer hem till mig.. "BUS ELLER GODIS?"  . Om ni kommer hit får ni bara en sten =)

Idag sov jag till 12 idag med. Lika bra... så slipper jag ha tråkigt i flera timmar. Mitt lov har verkligen sugit så här långt.. Min bästa polare har vart på sjukhus så har inte haft någon att shoppa med =(  BLI FRISK NU FIA MED KNUFF!! :D För jag vill inte börja mögla´, hahaha. Har inga polare i nygård förutom Lilla Fia. Vill bort från denna jeavla hålan.
Tonic var dum på träningen idag, eller är det helt enkelt så att jag inte kan rida bra längre? Hmmmmm. Han är även nyrakad nu. Det är ju bra på ett sett.. han slipper bli så svettigt men det är ju så jaekla fult när dom får den där grå färgen o__O .
Behöver ny jacka, varma skor, gympa shorts & gympa skor.

Nä.. nu orkar jag inte blogga längre.. finns inte så mkt mer att säga!

Peace 'N' Love

image75
Eftersom det är Halloween tänkte jag skrämma er alla med MY.. Gaaaaah, HJÄÄÄÄLP!!!!! 
                                                                             o__O

Kommentarer
Postat av: Agge, Kent och Ellen

Kan det bero på att han är nyrakad eller har jag fel igen.

2007-10-31 @ 22:19:03
Postat av: Angelica

Hm. nepp det tror jag inte. Dom sa att han hade stått blixt stilla hela tiden, så det kan nog inte vart det =)

2007-10-31 @ 23:06:58
Postat av: Agge, Kent och Ellen

jag menar att de brukar bli piggare å lite så efter de att de är nyrakade.

2007-11-02 @ 17:14:04
Postat av: Angelica

Piggare? haha knappast... Tonic var loj då :P

2007-11-02 @ 21:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0