TjenisPenis

ska nog sova nu.. har precis kollat på "HATA GÖTEBORG" den var fett bra=) ni borde se den...

Lite "ragg" nu då;)

¤Har du en krona jag kan låna? för jag lovade min mamma att jag skulle ringa henne när jag sett en söt pojke..
¤Du är snygg i dom kläderna.. men.. dom gör sig bättre på mitt golv brevid sängen..
¤Är det du som är så söt eller har jag en sockerbit i ögat?

japp det var dom...... hmm finns det inget mer kul jag kan skriva? hmm..

Jag saknar dig mot min kropp jag saknar att ligga med dig i sängen, jag letar efter dej. Dumma pyamas vart är du? haha där trodde ni allt något annat vaa ;D

♥killar behöver både ömhet och värme släng dom på elementet så blir dom både ömma och varma! =)

nää nu ska jag sooooooova   Peace & Love <3  ( ni undrar säkert va det e för tecken o sen en 3:a men om ni vrider på huvudet så ser ni att det är ett hjärta..)
image17
Vissa föddes söta o blev sedan svin snygga ´men aa.., 3 ord räcker.. Jag är Läcker ;)
Haha jag e faktist ganska Stolt, har ju kramat TOMTEN!! HAHA


Kommentarer
Postat av: Mona

Ha,HA Jag gillade den med ömhet och killar, den var riktigt bra.
Det är bra för oss som inte har lärt oss alla tecken, att du talar om det. Fortsätt med det, du kan ha ett nytt varje dag.
Kram

2007-06-28 @ 16:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0