Rubrik... orka komma på någon..

Tjoo!! Tänkte börja med lite förkortningar på ord idag som kan dyka upp i min blogg lite då & då.. Bettan (mamma det) tycker jag svär för mycket i min blogg eller nått , men då ska jag att när jag skrev fan igår så skrev jag det så här "f*n" o det tyckte hon var bra, Men ändå.., man ser ju ändå att jag svär. Det är så¨jag är.. kan inte hjälpas, acceptera det bara men kan la försöka att bättra mig med det..

 förkortningar =)

Omg= oh my god
wtf= what the fuck
stfu= shut the fuck up
lol= lauging out loud :D
rofl: rolling on the floor laughin
roflmao: rolling on the floor laughin my ass off
wtf: what the fuck
sob: son of a bitch
glhf: good luck, hafe fun
afk=away from keyboard
fu=fuck you
brb=be right back
lo2=lotto
mofa=mother fucker

Vill också att folk ska veta att jag är inte razist..  jag hatar alla :D
Idag har det inte hänt så mkt. Men var faktist ute o sprang lite på FM.. haha jäääätte låååångt, hela vägen runt kyrk dungen. Men aja det är ju nått så ingen ska klaga på att det 'är lite, för springer ni ens själv kanske?!? NEJ =) fast morsan sa ju precis att hon skulle ut o gå *-)  ( här dök då ett ny tecken gubbe upp, ni som har MSN kanske vet vad det e men för ser som inte vet det så menas detta tecken med att det e en funderande gubbe). Var även och bytte lite ord med Primero idag på min lilla spring tur. Han har blitt FET! Borstade Manno idag, han njöt som bare f*n, i alla fall när man borstade honom på halsen^^, <--- där ser ni la att det är en lite små skrattande glad gubbe va? Klippte hans tuppkam. Den började bli hög. + att jag klippte hans man lite och svans.. ÄNTLIGEN har mamma ringt Janet så att man kan få nya skor, dom har klingat som bara den ( wow tänkte svära!! men skrev det lite mer hövligt). Hon  kommer imorgon vid 12 sa mamma. Hm får la se om jag är vaken då.. men idag gick jag faktist upp 11:57 så jag kan nog kanske hinna till stallet vid 12.. kommer ej på något mer att skriva såå.. jaa.. eller ni alla som tror ni är så "vuxna" kan ju testa er själva på den här sidan --> http://www.vuxenpoäng.com/  as kul!! haha själv fick man detta..

Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?

Din vuxenpoäng


HAHA känn på den duu 20 år^^
image18
Yess, tro det eller ej men jag står på Mount Everest!!

image19
Angelica & Don Bubba Fat-Loe is the Shiit

image20
Hhahahaha Lol, ingen kommentar angående denna bild.. men eey! dom 2 stora flickorna har likadana skor!
Namn: Angelica
Datum: 2007-06-28
Ålder: 15
Vuxenpoäng: 10.9
Uppskattad ålder : 20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0