Rosor är gröna, smurfar är grå, flytta dig ditt fetto, du står på min tå!! xD

Idag som alla andra .. AS TRÅKIG..  sov till 1 idag för mamma kom in.-" ska du sova hela dagen eller"  jag: nej..
så det var bara att gå upp, gick inte att somna igen.. igår var det midsommar.. HÄRLIGT VÄDER SOM VANLIGT=) i tordags så.. aa tro det eller ej men då fiskade jag med farsan. Fick 2 små plutt gäddor & nästan ej jätte stor aborre:D men fanskapet sprattlade av... jävla fisk... + att jag fick 3 musslor och bottnapp sådär 3 gånger.. jag som trodde det var en jätte stor fisk när det drog så mkt, liten flicka med stora förväntingar " ja en stor gädda" så kommer pappa och förstör.. " DET ÄR INGEN FISK! I SÅ FALL MÅSTE DET VARA EN HAJJ" tss.. men aja orka blogga mer.. ska dra till stallet och mocka hos Manno..

HA D GÖTTANS PUSS&KRAM || Angelica.Simage10
När det var Locktorp så mötte jag kenny & virre på cyklen sen när dom började promenera hem.. så säger viveka.. "jag har en hjäl & 1 och en halv macka i min väska" jah tänkte hur fan kan hon få plats med en hjälm i väskan.. kenny tyckte virre skulle ta upp den o det gjorde hon. "HÄR angelica, man ska ha hjälm på sig när man cyklar" HAHAHA fy fan, så jag fick den på huvudet . + att dom satte en halv äten baugette i ena öl hållaren på sidan.. tss. Jag frågade vart dom fått hjälmen ifrån.. kenny sa att dom snodde den från nån ful unge på locktorp:P


Kommentarer
Postat av: Ma

Gå in o kolla limousinebuss gästbilder :-)

2007-06-23 @ 21:26:33
Postat av: Agge & Kent

Händer inte mycket på denna bloggen :-)
När kommer du ner å hälsar på igen då????

2007-06-25 @ 13:41:23
Postat av: Angelica=)

NÄR DET SLUTAR REGNA!! Vilket det aldrig kommer att göra , MOHAHA det regnar pga mig... Jag dödar en massa Spindlar!! :D

2007-06-25 @ 15:18:10
Postat av: Mona

Nä, Angelica nu får du allt skriva nåt i bloggen, längtar så till vad du ska hitta på härnäst.
Ps. Lägg ner spindelplågan nu för min semester börjar nästa vecka och husvagnen väntar, så jag vill ha sol. sol. sol. Ds
Kram

2007-06-27 @ 13:23:08
Postat av: Agge & Kent

Ska inte Mona ta å börja blogga lite själv......vi vill se vad hon ska hitta på härnäst :-) Kanske kommer hon hit å hälsar på.......

2007-06-27 @ 13:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0