Hej, jag är Ful och Fet, linkar en Get!

Eftersom ALLA tycker det är Sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå Kuuuuuuuuuuuuuuuuuul att läsa vad jag skriver o shiit så ska jag ta och skriva en lång blogg idag om en massa meningslösa saker som att....
"Det bor en rosa smurf med gula prickar och gröna ränder under min säng. Jag brukar mata den med min smutstvätt , Glenn-Åke ( som HON heter ) är speciellt förtjust i strumpor som luktar så där häärligt varmt svettigt".... Idag har jag varit i thn... om ni nu inte vet vad "thn" är så är ni nog efterblivna=) ... aa i alla fall så drog vi först till Coop för morsan skulle köpa en Mp-3.. meeeeeen dom var slut!!! HAHA så det blidde ingen... sen så drog vi till hmm vet inte vad det hette.. nått place... sen så Tagga vi till skiv affären brevid Willys för dom sålde tydligen kläder:S eeeh? en skiv affär som säljer kläder.. strange... sen tagga vi vidare in på Willys.. då fick jag ju en idee!! Wow " Kan vi inte käka Kina mat idag" ....... efter ett lååååååångt diskuterande så var det ju så att jag VANN (Like always) och fick som jag ville! HAHAH:D det blidde i alla fall kina mat... jag tog som jag alltid brukar kyckling med grönsaker.. Bettan ( morsan) tog typ samma fast med nötter eller nått i.. Dadda ( farsan det) han tog nog strimmelBiff med grönsaker... hmm vi hade nog käkat klart när klockan var vid 3. Jag gick upp och satte mig vid datorn, hade ju inget annat för mig... chilla lite vid burken en stund.. drog sen till stallet med moppen för att mocka hos tjockisen Manno :D var klar vid 17:15 så det tog bara 15 min:S hmm kul... drog hem med moppen, men jag tyckte ju den sega så satans mkt för motorn var ju fortfarande kall, så jag beslutade för att åka lite till.. den gick lika seeegt.. så körde hem snackade lite med farsan  som var ute och mekka lite... bestämmde mig för att köra mer tills den gick bra!! Eftersom jag blev omkörd av en SCOOTER med 2 st på!! Blev lite pisst off då men det gick över sen.. den ska ändå trimmas snart, aiight?!? ;D körde bort till Hålanda. Drog tillbaka. Gick in. Skulle ta av mig hjälmen och.... puuh sminket hade inte kladdat ut sig som tur var. Det är ju häääääääärligt väder idag också, Älskar det. Du Mona.. sorry alltså men jag dödade 1 till Spindel idag.. den var i badrummet, eller duu 2 st det var en här inne i data rummet också. Din semester kanske blir lite regning i början.Men "thats life". Haha det e bara vi som har förväntat oss att det ska vara soligt för att det stått det i tidningen med att i år blider det en "kanon sommar" "varmare än någonsin" men det är BULL!!!! Man ska inte tro på allt man läser i dagens tidningar.. allt är bara Bullshiit ändå. Ja min blogg börjar ju bli längre än dom andra i alla fall.. hoppas att ni har läst ända hit i alla fall. Har en fråga till ALLA som läser : Kan ni blincka med ett öga? det är så att en på skolan inte kan det HAHAHA! Då är man f*n efterbliven! xD om ni inte kan det såå HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! F*n! nu kom jag på en sak jag skulle köpt på willys! h*lvete då -_- aja får la ta det nästa gång då.Jag kan ju också säga att våran katt spydde häromdan, det var tydligen en mask:P haha vet inte vem det var som spydde´, har bara hört det av mamma & pappa. Igår gick jag o la mig lite innan 03:00 började nämligen kolla på "Pirates of the Carribean 3" igår men orkade ej kolla klart på hela, såg bara halva. Det blir att se klart den ikväll. Har även tänkt att se "hata Göteborg". Laddade hem den idag. Erkänn ni tycker det e kul att läsa? ännu en fråga till er mina läsare: Varför tror ni att gräset är grönt, himmlen blå? hmm det e nått jag länge funderat över.. jag tror i alla fall att det kan vara så att Gud är lite bögig av sig och ville ha lite färg på grejerna han skapade.. eller vad tror ni? Kan även rekommendera att ni ska höra Linkin Parks låt "What I've done" . As bra låt (Y) kan även rekommendera 2 st låtar som jag VET går hem hos alla dom små barnen " En elefant promenad" och "Lilla Snigel"  själv tycker jag dom är as råa! ääsch orka blogg mer.. ska nog ta och se om pappa grejat klart så att jag kan ställa in moppen. Lägger upp lite roliga bilder oxå^^

Som gammelsmurfen brukar säga: de är inte bra att dricka för mkt hallon saft!




Ha d Göttans pussHeey // Angelica Elisabeth Astrid Strömimage11
TRO INTE ATT DET ÄR LÄTT ATT VARA EN SNIGEL I DAGENS SAMHÄLLE! :O

image12


image14

image15

image16
MIN MOPPE!!!! MOHAHA ;D


Kommentarer
Postat av: Ma

De va ju gamla bilder! Vi får allt se vem som vinner nästa gång, Angelica Astrid Elisabeth Ström :-) (heter du)

2007-06-27 @ 22:13:34
Postat av: Agge

Tänk om jag orkade skriva så mycke......
Kul att läsa iaf.
När ska du ha Tonic då, eller blir de inget i sommar?

2007-06-27 @ 22:31:58
Postat av: Angelica=)

Jo vecka 30-31 ..

2007-06-27 @ 22:36:21
Postat av: Mona

Kul, du har ju hur mycket som helst i ditt huvud, längtar redan till nästa. Hur går det med gitarrspelet, du får komma hit och "jamma" lite nån dag med Sofia. Kram
Ps Roliga bilder och texter. Ds

2007-06-28 @ 00:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0