Fan jag e grym eller vad?!?

NÄR JAG FYLLDE 5 SKALLADE JAG EN HUND EFTERSOM JAG TAPPAT RÖSTEN xD

Jaa då har man skaffat en blogg... duktig jag är. Klockan är nu 02:32  hmm kanske ska sova snart? Nää =) så trött är jag ej. Då kan jag ju sova hela dagen imon så slipper jag vara hemma och göra ingenting. Orka ha dagarna som alla dom andra tidigare.. VARA HEMMA O SITTA VID DATAN O DEGA! KOMMER F*N BÖRJA MÖGLA SNART! har ju absolut inget att göra på dagarna längre! Vet inte heller vad jag ska göra på midsommar, vilket är imorgon.. tänker inte sitta här hemma, då blir jag GALEN..  just det vill bara påminna alla om vilket lag som är BÄST... Jo.. ni förstår säkert alla vilket jag menar.. LILLA EDETS RK's lag såklart;) det var ju så att laget kom 5:a första omg det kan nog ha varit så att det var att jag inte var med och red i laget den gången som dom bara blev 5:a  :O . För den 2:a omg då jag var med o red vann vi ju & den 3:e och sista omg kom vi 2:a för dagen och vann ju TOTALT!! Jaa det måste ha berott på mig =) men aja ska tagga nu såå..

Ha d göttans peace & Love // Angelica Ström
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0