Ponny ridning . . . .

Tjenare!

Idag har det vart ponny ridning för Lerk-us. Första gruppen skulle vara mellan 11-13 och nästa grupp från 13-15. Det var hyfsat många som ville rida, men Pia sa att det brukar vara segt dom första timmarna, så hoppas att drn andra gruppen får in mer pengar  ;) Vi i grupp 1 hade med Bim & Zappa . . .


Mamma har fixat klart i stallet så jag behöver inte mocka idag men funderar på om jag ska dra dit och borsta Manno.. Han är jätte smutsig i pälsen! STORA äckliga dammkorn.. + att han kliar sig en hel del nu.. Mamma..,? Manno sa att han vill ha ett stalltäcke i julklapp så han slipper frysa när det läckt in i hans andra täcke.


F*n va jag saknar att ha en häst att rida på ! Jag gör ju inget på dagarna.. sitter bara hemma vid datan. Så eftersom mina dagar får så segt nu så¨har jag funderat på att börja lira CS.. o kanske dra på DreamHack nästa sommar :D Har faktist spelat det en gång innan. Det var Danyh som fick mitt till det. Vi spelade nog i 4 timmar då.. mitt i natten.. i sommras.. han sa att jag var i alla fall bättre än Rigge! haha! "Du e rätt bra, du behöver bara lära dig att sikta bättre" 

Men orka blogga...

Peace 'N' Love // AngelicaStröm

image86
haha en Kossa & en Groda kanske?

image87
Annie fick en cool bild på sin saft...


Kommentarer
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Synd att du inte bodde här, du kunde ridit min häst hur mycket du ville nu denna månaden

2007-12-02 @ 20:04:44
Postat av: Angeliqa

Jag vill flytta! orka nygård......... händer aldrig något här :/

2007-12-02 @ 22:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0