Maybe Next Year

Kom precis hem från stallet, väntar  på mat, sen åka till lerk.. det är US-möte, det sista för i år. Eftersom vi får så fattigt lite fika av tanten i cafeterian, så ska US baka själva.. Vi ska äta oss riktigt FETA med Lussebullar, pepparkakor & kladdkaka  + det vi får från tanta =) mums, US GOES BIFF ! Det dåliga e att den stora styrlsen får massa fika, mackor o shiit, har jag hört från en i Lilla styrlsen. VI SKA LA FAEN FÅ LIKA MKT ELLER? VI HAR JU LIKA MKT MÖTE SOM DOM HAR, ELLER TROR DOM ATT BARA FÖR ATT VI E MINDRE SÅ VÅGAR VI EJ SÄGA TILL OM NÅGOT? KLAGA? så dåligt... men nu får vi I ALLA FALL DRICKA, innan fick vi saft.. Men det sade vi till om och det har vi fått.

Jag orkar verkligen inte med skolan längre. Man blir totalt hjärntvättad där, fyller våra huvuden med massa skit. Även om det e bra skit.. jag tycker det e elakt att fortsätta ge massa läxor nu när det bara e 2 veckor kvar innan vi slutar.. fast dom behöver väl mer att kunna gå efter sen dom sätter våra betyg.. men ändå.. Ska bli riktigt gött med Lov !

Hmm, nu när jag tänker efter så e det den 6:e idag, alltså 18 dagar kvar till julafton & imon, 7 december har en primmadonna namnsdag ! =)

Måste komma ihåg att ta med pengar för skoltröjan och byxorna imon !

Nu vet jag något mer jag önskar mig i julklapp..

¤ Blåa linser, isblåa.. :D hade blitt jätte fint
¤ Tofflor.. mina har jag försökt häfta ihop men det höll ej så länge ^^,

Peace 'N' L'ove  // AngelicaStröm


image88
Jag längtar efter att få sova tills man vaknar ! .... LOV !
Just det.. nu är DreamHack slut, denna gången var 15 % tjejer.. alltså har det ökat med 5 % från förra gången. Ska börja lira CS hade jag tänkt, om nu Kenny vill visa mig i början. Fast har spelat det en gång innan men det var i sommras  & Danyn var väl OK som lärare,, men jag vill ha någon som förklara IRL, alltså får det bli Kenny. Det skulle han lätt kunna ge mig i julklapp, "Lära Angelica lira CS!"

Kommentarer
Postat av: MA

Kämpa på!
Kram!

2007-12-06 @ 20:33:50
Postat av: Elisabeth

GRATTIS på din dag!
Många kramar

2007-12-07 @ 05:59:18
Postat av: Mona

Grattis på namnsdagen gumman.
Kram Moster

2007-12-07 @ 06:04:58
Postat av: sofia

Då vet du hur jag hade det:P
nian är jobbig.. :O massa shit hela tiden ;) Men sen äre gymnasiet som gäller:)
du fixar de angelica :)

2007-12-07 @ 08:07:24
Postat av: sofia

Då vet du hur jag hade det:P
nian är jobbig.. :O massa shit hela tiden ;) Men sen äre gymnasiet som gäller:)
du fixar de angelica :)

2007-12-07 @ 08:09:28
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Grattis på din namnsdag......
Imorgon är det min dag

2007-12-07 @ 09:26:13
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Klart att ni ska ha samma fika som dem, håller med dej.

2007-12-10 @ 19:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0