Hej Tomtegubbar drar i spaken & sparkar fröken i baken !

Tjenare !
Idag e det lucia, 13 december. . . Gick upp 05:30 i morse! Har ej lyckats lista ut hur det gick till men men.. jag kom upp! Vi skulle ha lusse tog & skulle samlas halv 7 i matsalen , as tidigt! Jag var en busig liten tomte.

Ne nu orkar jag ej blogga mer! Vill bara lägga mig i sängen och dö ^^'


image91
I måndags var jag på ullared... Ajaah var med då, Hon körde mig i kundvagnen in i sjävla huset. Men jag kom ju på att jag behövde ta ut pengar!!! så Ajaah parkera mig ^^

image92
Ajaah tvinga mig att smaka på en GRÖN FESTIS! ser ju äckligt ut :P

image93
Ajjemen! Jag e puddingen med blond/guldiga flätor. På bilden skulle vi gå till statoil efter våran första "show" för vi var hungriga . . . och jaa jag har byxor på mig . . . shorts
image94
VÅRAN EGEN LUCIA 2007 - FRAMRÖSTAD AV OSS PÅ SKOLAN -
JESSICA JOHANNESSON

Ha d gött & GoNatt !

Kommentarer
Postat av: FIA

:D

2008-02-23 @ 08:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0