1 December

"Last Christmas" & Oboy, gött e det ! ! !

Idag är det då 1 december, det innebör 23 lååånga & trååkiga dagar kvar till julafton. Måste iväg och köpa klappar å shiit... härligt ^^,  som tidsfördriv tänkte jag punkta upp vad JAG önskar mig till jul... enjoy!? =)

¤ Tonic
¤ Pengar - kan ju alltid vara bra att ha
¤ Pengar - det är ju allitd bra att ha
¤ Kläder från HM (bättre att köpa ett presentkort så slipper man leta efter något bra)

Men nu tog allt mitt tänkande slut, så fyller i andra saker jag önskar mig i en annan blogg ^^

Vad är DIN största önskan i år?

Min är att julen 2007 ska bli helt peeeerfekt !

Senare 2night kommer Annie hem till mig. Vi ska kolla film. Hon ville se en läskig film, så det blir nog 28 veckor senare. Fast den e inte så läskig, men du får jag tänka på att det e annie jag ska kolla med så då kan jag ej ta en som e allt för läskig :D
Eftersom jag aldrig städade förra helgen så tänkte jag att jag får göra det idag istället. Dammsuga mitt rum b.l.a ..

Du är en härlig snubbe, vill du bli min pepparkaksgubbe!? :D

image84
3-vlig 1 december önskar Manno & Angelica-

Peace 'N' Love // AngeliqaStrôm


Kommentarer
Postat av: Annie

Japp de ska ja:D du skulle ju lära mej bli en tuffis sa vi jue;)

2007-12-01 @ 12:18:39
Postat av: Angeliqa

haha aa :D


"jag= räddis (annie)
du= tuffis (angelica)"

2007-12-01 @ 12:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0