ONLY INHUMAN

Ligger i soffan och lyssnar på only inhuman - sonic syndicate, tänkte nu blogga lite i brist på saker att göra..

Kan ju börja med att säga: HejDå äckel 2009 & Hej Hej till 2010!
Hoppas 2010 blir ett gryyyymt år, blir ju 18 å så detta året ;) tihi

Nyår kunde varit bättre.. var okej. God mat hade vi i alla fall.. nu kom jag och tänka på när jag och sofia skulle handla smör till bakpotatisen på ica i älvängen, eller aa jag skulle gå in o göra det, så var det en gubbe som stod vid köttdisken och glodde.. jag skulle möta fia för mer pengar för dom räckte inte.. så kommer Angelica där med sin slimmade klänning & klackskor.. *gubben granskar från topp till tå* och säger - ojoijojoj, det var nog det bästa jag sett på hela dan ! sen när jag och fia ska gå tillbaka o kolla på en partyhatt så står gubben fortfarande kvar så ser han mig o fia och kolla igen och säger - hehehehehe ni kan fortsätta gå runt här jaa hehehhe.
Hahaha åååh.. nää nu orkar jag inte säga mer om det, fia fattar ändå ;)
Cocos fettet funkade ju också.. synd bara att alla inte var så hungriga så det blev kött kvar.. inte ens jag åt mycket kött .. bakpotatisarna tog nog emot, hihi... tack sofie för förfesten!

Hampus har varit här sen nyår men åkte hem idag.. kan ju också säga att vi hade 2 månader igår <3
på tisdag blir det till Hampus och träffa hans släkt .. Becca fyller nämligen 16 ;) hohoooo får se hur detta kommer gå haha. Men kommer troligen åka till honom på måndag.

Ha d gött , ät inte gul snö // Angelica

fick bli en bild på mig och puddingen erika


Kommentarer
Postat av: Moster

Grattis:-)

Puss på dig

2010-01-03 @ 00:29:23
Postat av: Erika

HAHA, verkligen den snyggaste bilden;) <33

2010-01-03 @ 00:49:26
Postat av: Hampus tha man :D

lite bra måste 2009 vart vi träffades ju då :) hihih puss på dig älskling <3

2010-01-03 @ 16:02:28
Postat av: Anonym

becka annars men thihi

2010-01-03 @ 18:30:40
Postat av: Angelica

HAHA, du får vara en BECCA, mycket coolare mer C ;) K funkar ej.. precis som Angelicka ? hur ser inte det ut?? C is the shiit så nu blir du BeCCa. hihi

2010-01-03 @ 19:49:12
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hett tips! Skriv med din blogg adress när du kommenterar! xD Det är bland annat så man får besökare ;)

2010-01-07 @ 20:53:12
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0