Not fair - Lily Allen

Idag har angelica gjort lite olika saker.. först o främst åkte jag till älvängen och hämta massa ps2 spel hos kenny & viveka. Sen när man kom hem blev det pizza. Därefter lite gitarrspel. Får se när min pro låt blir klar, ni som hört första texten kan ju bara vänta på slutet, hahahah! och det lär bara ni som får höra den, haha. Om någon annan verkligen vill höra kostar det en slant ;)
Sedan tog playstationet över.. började med lite crash.. sedan något jävla prince of persia och sedan spyro. Tänkte ta mig an cod3 snart.
Har precis kollat på hottie ans the nottie. fy fan va ofräsh hon var i början...
snart blir det att se The Blue Lagoon... men sen lite senare på kvällen när dom ska sova där nere drar jag igång cod :D

Igår var jag på kalas hos martin & linda, kollade på handboll men sen började ju det storslagna Let's Dance ! som jag ALLTID kollar på fredagar (där ljög jag). Men guuud va rolig det var när willy skulle dansa, hahah.
Nått av paren dansade till Not Fair - Lily Allen. Rätt svängig låt ju..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0